Note fondée sur 699 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par JH, Gestion de l’hôtel
Lieber Jamel,vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut mich das Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Schon heute freue ich mich Sie das nächste Mal bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße Jennifer H./ Management
par un voyageur
Léonardo est au top!
Publié le 14 juill. 2024 sur HotelsTrès bien accueillis, nous avons bénéficié d'un changement de chambre afin d'être au même étage. Personnel au top!
Endroit agréable, joli et moderne. Des petites attentions appreciables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Jennifer H. / Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Your lovely words have truly brightened our day. It's always a pleasure to hear from valued guests like yourself who have enjoyed their stay with us at the Leonardo Hotel Karlsruhe. Our team is indeed dedicated to providing exemplary service and it's rewarding to hear that this was reflected during your visit. We're also delighted that you appreciated the modernity of our establishment and the small gestures that we believe make a stay extra special. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Best regards,Jennifer H. / Management
par un voyageur
Très bien
Publié le 4 mai 2024 sur HotelsTres bien placé. Tres bon petit déjeuner. Personnels sympathiques et disponible. Tres bon séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Jennifer H. / Management, Gestion de l’hôtel
Dear Fabienne,We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Leonardo Hotel Karlsruhe. It's wonderful to know that our location suited your needs and that our breakfast met your expectations. Your kind words about our friendly and helpful staff mean a lot to us.We strive to provide our guests with a memorable experience and your positive feedback indicates we're succeeding in this. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future.Best regards,
par un voyageur
Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Jennifer H. / Management, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Jennifer H./ Management
par un voyageur
excellent
Publié le 26 mars 2024 sur Hotelsaccueil chaleureux, chambre confortable, petit déjeuner copieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Jennifer H. / Management, Gestion de l’hôtel
It's wonderful to read your positive feedback. We're delighted to know that you had an enjoyable stay at Leonardo Hotel Karlsruhe and appreciated our warm welcome, comfortable rooms, and hearty breakfast. These are aspects we take great pride in and your kind words serve as a pleasant affirmation.It's always our highest priority to ensure our guests have a memorable experience with us. We're glad we could meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another comfortable visit in the future.Best regards
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2023 sur Expedia
excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2023 par Jennifer H. / Management, Gestion de l’hôtel
we are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us at the Leonardo Hotel Karlsruhe. Our aim is to offer all our guests a positive experience. Your positive feedback confirms that we are on the right track.We hope to welcome you again soon.Kind regards
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Très bien situé. Très bon petit-déjeuner.
Publié le 2 juin 2022 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 2 mai 2022 sur Hotels