Note fondée sur 480 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Bling

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
Nice place
5 sur 5
par un voyageur

On se sent bien

Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Hôtel fonctionnel. Personnel sympathique et accueillant. Chambres familiales super pratiques et bien équipées. Excellent petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Anastasia,JACKPOT! Thank you very much for your very good review.We are pleased that you enjoyed our house overall and look forward to welcoming you again soon.Best regardsYour PLAZA Premium Team Karlsruhe
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2023 par PLAZA INN Karlsruhe Team, Gestion de l’hôtel
Hei Florent,wow, wow, wow – eine 10-ner Bewertung – Super! Vielen Dank, dass Sie uns so gut bewertet haben. Wir hoffen, dass wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch wieder so von uns überzeugen können.Mit BESTen GrüßenIhr PLAZA INN Karlsruhe Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2022 sur Hotels
Bon établissement en zone industrielle ou d'activités.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
WOW! Dear guest,Thank you very much for your review. We are so pleased that you enjoyed your stay with us so much. Then we hope that we can welcome you again soon.Best regardsYour PLAZA Premium Team Karlsruhe
3 sur 5
par un voyageur

disappointed

Publié le 1 oct. 2020 sur Hotels
Disappointed of the breakfast, additional payment for the parking nevertheless the car is standing outside. Due to road works bad access. Entry is not properly indicated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2020 par Star Inn Hotel Karlsruhe Siemensallee, by Comfort, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your saty. It's a shame we couldn't satisfy you. Our breakfast with its rich selection of fresh and branded products is adapted to the market and the segment and therefore consistent in price-performance. The fact that we will charge a minimal fee for our own (!) parking space is clearly explained during and before the booking process, and also the fact, that we do not have a garage. In contrast to other comparable hotels, the fee is well below the market price. We are not responsible for the construction site on the main road, but the city. We have signposted the entrances to our hotel at all intersections. We would also have been happy to help you briefly over the phone. It's a shame that such conditions have such a negative impact on the overall rating of the hotel. We thank you and remain with best regards from the Star Inn Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2020 sur Hotels
L'accueil était moyen. Pas chaleureux J'ai eu une chambre en face des ascenseurs sachant que j'avais des enfants en bas âge
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2020 par Star Inn Hotel Karlsruhe Siemensallee, by Comfort, Gestion de l’hôtel
Dear Fatima, thank you for your stay and your feedback. We regret, that we could not convince you from us. We would be happy to welcome you next time again. Best regards from the Star Inn Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
Late arrival with sleeping children, guy at reception unpleasant, and no bed available for babys. One fall down from the bed during night and was almost knok out. For such hotel, it is really disappointing. Appart of that breakfast really good and morning staff really OK. Huge free parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Star Inn Hotel Karlsruhe Siemensallee, by Comfort, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your stay in our hotel and your feedback. We apologize for the inconvenience and hope your child is well. We would be very happy if you could inform us at your next booking about the children. Then we will be happy to provide you baby cots so that none can fall out of the bed. Thank you very much for your understanding. We will talk to the guy in the evening and will retrain him regarding his friendliness. We are looking forward to welcoming you soon again! Best regards from the Star Inn Team