Note fondée sur 146 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Massimo Bernardi, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Krisnavanh,Thank you for your review. We are happy to hear that you enjoyed your stay overall. We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Massimo BernardiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Emir,We are delighted to hear that you enjoyed your experience at Novotel Phuket Kata Avista Resort & Spa. Your satisfaction is our top priority and we strive to provide the best service possible. We hope you will visit us again soon. Best Regards, Massimo BernardiGeneral Manager
par un voyageur
Best family friendly hotel in Phuket
Publié le 9 déc. 2023 sur HotelsWe had an excellent stay at the Novotel Kata Avista. The hotel is really excellent, whether it's the rooms, the spa, the pool, the children's playroom or the restaurant, everything is really good and perfectly adapted for children. The staff are very attentive, from the hotel manager, to reception, room cleaning, spa and restaurant staff, they are very pleasant, very smiley and helpful, and very good with children.
We had a wonderful stay and will certainly be back with great pleasure. Before booking, we were afraid that the hotel would be a bit far from the beach or the restaurants, but everything is just a 5 minute walk away and everything is within easy reach.
Thank you for an excellent stay and see you soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Deputy General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mathieu,Thank you for taking the time to write a review of your experience at Novotel Phuket Kata Avista Resort & Spa. We are delighted to hear that you and your family enjoyed your stay with us and found the location, spa, rooms, pool, children's playroom and restaurant to be wonderful. We strive to provide our guests with an exceptional experience and it is wonderful to hear that we have achieved this for you. Thank you for recommending us to others and we look forward to welcoming you back again soon.Warm regards,Massimo BernardiDeputy General Manager
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par Deputy General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,Greetings from Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa!On behalf our entire team, thank you for your recent stay with us and for sharing your experience. Your feedback will serve as an encouragement to all of our teams as we strive to continuously improve our services.We look forward to welcoming you once again in the near future to Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa. Best Regards,Massimo BernardiDeputy General Manager
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
Hôtel très au calme,mais ne peut pas être classé comme un cinq étoiles pour la Thailande
Nourriture et petit déjeuner médiocre.
Le personnel est sympa mais n a aucune connaissance en hôtellerie,les chambre sentent l humidité et sont très vieillissantes,les lits n ont pas de sommier.
Et le personnel met une grosse pression si nous mettons des commentaires negatifs
bref très dessus de cet hotel
Je ne recommande pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Massimo Bernardi, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Phuket Kata Avista Resort & Spa. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Massimo BernardiDeputy General Manager
par un voyageur
Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
Aucune humanité virer de la chambre à l’heure précise même pas le temps de faire nos valises après 15 jours de consommation sur place personnel ingrat responsable ingrat à éviter à fuir absolument il y a d’autres hôtels moins chers et beaucoup plus luxueux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Vineet Mahajan, Gestion de l’hôtel
Madame/Monsieur Fares,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Novotel Phuket Kata Avista Resort & Spa.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Novotel sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Soyez assuré(e) que les mesures nécessaires seront mises en oeuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Madame/Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Cordialement,Vineet MahajanGeneral Manager
par un voyageur de Malvern East
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
High on the hill in case of a Tsunami. Fairly quiet hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Massimo Bernardi, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robyn,Thank you very much for your feedback. We look forward to welcoming you back soon.Best regards,
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Massimo Bernardi, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your review. We look forward to welcoming you back soon.Best regards
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The hotel is in a great position to walk into town- though it is on a hill, so people with strollers or elderly would find it more difficult to walk. Our room was very comfortable but the hotel is in definite need of maintenance.
We had a pleasant stay. We were there in monsoon season so it was very good value for money . Not sure if we would stay again if it were not on a special.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Massimo Bernardi, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dani,Thank you very much for your review. We're pleased to read that you found our location to be convenient and that you enjoyed your stay. As for the maintenance, the management team is working on improving the hotel facilities in the long-run and phase by phase. We hope to have the chance of welcoming you back again soon.Best regards,
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Massimo Bernardi, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Matteo,Thank you for your 10/10 review of Novotel Phuket Kata Avista Resort & Spa. We look forward to your return.Best regards,