Note fondée sur 8 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Abdulhadi
من افظل الفلل الي سكنتها في تركيا
Publié le 25 août 2017 sur Hotelsالفلل من الدرجه الاولى للعوائل
par un voyageur de NH
bad staff
Publié le 21 août 2017 sur ExpediaI stayed in this hotel for four nights. The staff are rude, no daily housekeeping, we went for the breakfast buffet and waited for 25 minutes without any service or even drink so we had to go and eat somewhere. If you want to use the kitchen one must bring all of his own kitchenware!!
par Bader S A
Publié le 15 août 2017 sur Hotels
par mohammad
very very baaaaad
Publié le 6 août 2017 sur HotelsWe did not stay at the hotel and refused to accept us and there is no booking in our name despite the full withdrawal of the amount
The receptionist was very bad at handling please refund the amount and compensation
لم نمكث في الفندق رفض اسقبالنا وانه لايوجد حجز بإسمنا على الرغم من سحب المبلغ كاملا وكان موظف الاسقبال جدا سيئ في التعامل الرجاء اعادة المبلغ والتعويض
par areej
الغنام
Publié le 2 août 2017 sur Hotelsالمكان رائع جداااااااا ..بس ياليت يكون فيه ماركت صغير ومسجد ..عشان يكتمل الجمال ..
par un voyageur
Dood location and design landscaping
Publié le 6 juill. 2017 sur WotifI got many problems with the hotel staff ;
- they gave me apartment,a door keys after 2days
- every morning they told me we don't now wotif therefore they need to charge me again put when they see me trgected that and l contacts with wotif they agreed!!!
-there are many missing services things in apartment
- wif was very pad
- l lost around 300Au for international cooling to Astral to solve them problem with wotif there for l need to refund it fom you or crystal cont.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2017 sur Hotels
par Alper
Publié le 4 mai 2017 sur Hotels