Note fondée sur 282 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
Ashmita Adhikari and Ashika Rimal are very helpful person.The hotel is the place to go close toThamel but quite.Very good breakfast ( February 2020)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Aashika Rimal , Gestion de l’hôtel
Dear Guest , I am glad to read that you liked your stay with us and our staffs . Our staffs are well trained and always dedicated to serve every guest with a great hospitality experience. We(Ashmita & Aashika ) are very glad to know that we meet your utmost expectation. We are very pleased and very inspired to have guest like you who are inspiring and motivating us to provide better services and facilities. I hope it will not be too long before we get a chance to welcoming you back soon . With Best Regards, Aashika Rimal Front Desk
4 sur 5
par un voyageur

Séjour à Katmandou

Publié le 20 janv. 2020 sur Hotels
Hôtel bien situé dans le quartier de Thamel. La chambre était confortable,la salle de bain à revoir,pas de chauffage. Bon petit déjeuner,très complet. Nous avons dîné au restaurant de l' hôtel. La cuisine est très bonne.Dommage que la salle de restaurant soit très bruyante et personne ne recadre les personnes bruyantes. Wifi bonne,nous avons eu 3 coupures d'électricité et donc de chauffage pendant notre séjour. Très bon service de taxis .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par AASHIKA, Gestion de l’hôtel
Dear Guest , Warm Greeting of the day !! Thank you so much for providing us your valuable feedback . We really thank you for providing opportunity to serve you to increase more of the facilities at the hotel . Your amazing feedback has pumped and motivated all of us to exceed the standard of service in near future . Please do kindly accept our sincere a[apologies for the inconvenience caused to you due to power cut off . With Best Regards , Aashika Rimal Front Office In-charge
4 sur 5
par Eric

Hotel récent au coeur du quartier de Thamel

Publié le 18 août 2017 sur Hotels
L'hotel est situé sur la quartier de Thamel mais à quelques centaines de mètres de la partie la plus touristique. N'est pas au bord de la route et donc calme. Chambre bien pour 2 / 3 J. A noté qu'il n'y a pas de frigo. Petit déjeuner buffet moyen. Nous étions une famille et avons réservé 3 mois avant mais il n'y a pas eu moyen d'avoir 2 chambres cote à cote. Panne d'ascenseur pendant les 2 jours. C'est bête quand on est au 4ème.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2017
Dear Respected Guest, Warm Greetings and Namaste from Dom Himalaya Hotel. Thank you very much for your wonderful compliments.We are excited and motivated to work hard to meet guests expectation in all areas of services. We are looking forward to welcoming you back and serve you again and again. Kind regards. Dom Himalaya Family.
2 sur 5
par un voyageur

Not a 4 star hotel

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
We were disappointed with our stay - the room was nice but the service was awkward and hot water was only available if we called reception!
5 sur 5
par un voyageur

Great staff

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Staff were very helpful, courteous and professional.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
I loved staying here, which is why I am returning in a few days time. The staff are very friendly and helpful. The rooms are fantastic. It's in a great location and feels very safe. The staff are all very good at advising on places to visit and how to get there. I highly recommend DOM Himalaya.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Great location. Hotel staff were very friendly and helpful.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

部屋のランクを上げての宿泊をお勧めします。

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
部屋はアップグレードした部屋であれば、快適に過ごせます。 スタンダードだと、部屋が汚く夜中ずっと鳥の鳴き声で寝れません。 お湯も出ません。 必ずアップグレードをお勧めします。 シャトルバスは連絡してやったくる感じです。 空港で45分くらい待つので、電話して英語が出来ないと難しいと思います。 待ち時間や国際電話を考えれば配車アプリの方が良いです。 帰りは一切なく、ネパール初日と最終日に宿泊しましたが、最終日はシャトルバス案の定来ず、自分らで行きました。 朝食の種類は少なく、日本人には味的にもあまりお勧めしません。わざわざ食べずに外で食べた方がいいかと思います。