Note fondée sur 165 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Caen

Emplacement pratique face à aéroport mais bruyant

Publié le 13 sept. 2016 sur Hotels
Très bon accueil, chauffeur de l'hotel à disposition pour vous emmener à l'aéroport ou en ville. En revanche, chambre bruyante car pas d'isolation (prévoir bouchons d'oreilles).
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2022 sur Expedia
clean and convenient
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de SIMPSONVILLE

Publié le 9 nov. 2022 sur Expedia
The hotel is a fair hotel, very close to the airport, nice breakfast. The hotel failed to respond to messages in a timely manner. I wish there was hot water.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2022 sur Expedia
Perfect location to explore local amenities, shopping and airport. Absolutely value for money. Excellent car shuttle service to airport to catch flights. Extremely helpful staff. Room service was brilliant. Amazing viewing area from the roof top restaurant. Will visit again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2022 sur Expedia
Great location if you have an early flight, friendly and knowledgeable staff, quite adequate for a stopover or quick chang over
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2022 sur Expedia
worst stay
3 sur 5
par un voyageur de Nepal

Publié le 4 déc. 2020 sur Expedia
There was nothing unique about property, it was just ordinary.
2 sur 5
par un voyageur

a bad experience

Publié le 21 mars 2020 sur Hotels
This hotel may have a management problem, and really don’t like their staffs defensive mechanism. They blame the customer first instead of checking it. I ordered airport pick up service for my friend and breakfast take away next morning when I checked in. But they totally forgot! When I called the reception, the receptionist blamed me that I didn’t order it first. I saw the girl help me checked in wrote down details on the paper with my check in details. Although they are nice when you are checking in, and call u to ask whether you need dinner, the thing I met really made me will never choose them again. Btw, I choose this is because compared to hotels near by, they have lift. But the lift actually broken the next morning...