Note fondée sur 916 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Penticton
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par JD, Gestion de l’hôtel
Dear Claudette, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay, and we thank you for the amazing feedback. We look forward to welcoming you again. Regards, HIEK Team
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Bon déjeuner et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2023 par JD, Gestion de l’hôtel
Dear Yves, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay, and we thank you for the amazing feedback. We look forward to welcoming you again. Regards, HIEK Team
par un voyageur
Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Rien à redire, ce à quoi on s’attend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par JD, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay, and we thank you for the feedback. We look forward to welcoming you again. Regards, HIEK Team
par un voyageur de Montreal
Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Noisy. Could hear people in the hallway and next door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par JD, Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience or disappointment you may have experienced during your time at our hotel.We take all guest feedback seriously and strive to provide exceptional service to each and every guest. We regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion.Your comments have been shared with our management team, and we will thoroughly assess the areas of concern you raised. We are committed to addressing these issues and taking appropriate measures to prevent similar incidents in the future.We value your feedback as it helps us improve our services and ensure a better experience for our guests. If you have any additional details or would like to discuss your experience further, please feel free to contact our guest relations department directly. We would appreciate the opportunity to make it right.Once again, we apologize for any inconvenience caused and hope to have the chance to welcome you back for a more positive experience in the future.
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2022 sur Expedia
propre modewrne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2022 par JD, Gestion de l’hôtel
Chère Jean Francois,Toute l'équipe HIEK vous remercie pour votre message. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre hôtel.Sincèrement,HIEK Team
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2022 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2022 par JD, Gestion de l’hôtel
Chère Marjolaune,Toute l'équipe HIEK vous remercie pour votre message. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre hôtel.Sincèrement,HIEK Team
par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
La propreté et l’emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2022 par Amber Kakria, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review. We are glad that you enjoyed our location.
par un voyageur
Publié le 27 mai 2022 sur Expedia
Tout était parfait, mais la localisation très pratique n’a rien de pittoresque.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Amber Kakria, Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
We are happy that you enjoyed your stay at our location
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2022 sur Expedia
Nous avons eu la chambre à 13h.
par un voyageur de Hawthorne
Publié le 27 août 2021 sur Expedia
Super propre. Très bien tenu.