Note fondée sur 1 308 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
La piscine était fermée mais ce n’était pas écrit à nulle part lorsqu’on a fait la réservation. La piscine était la raison principale pour laquelle nous avons choisi cet hôtel. Nous avons été mis dans une chambre au sous-sol sans fenêtre. La chambre était très sombre et ça sentait le renfermé et n’était pas aéré du tout. De plus, le rideau de douche avait de la moisissure d’au moins 12 pouces et la toilette coulait. J’ai vu la façon dont le gérant répondait aux clients lorsqu’ils se plaignaient au sujet de la piscine et je n’ai pas osé aller lui parler. C’était la dernière fois qu’on réserve dans un Sandman. C’est garanti!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elaine,We sincerely apologize for the experience you had during your stay. It’s concerning to hear about the pool closure not being communicated and the condition of your room, including the mold and leak issues. This does not meet our standards, and we appreciate your feedback as it helps us improve. We will address these matters with our team immediately to ensure a better experience for future guests. Your concerns regarding our manager's response are also noted, and we will work on enhancing our customer service approach. Thank you for bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Très bien et tranquille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Andres ~ Sandman Kelowna, Gestion de l’hôtel
Bonjour Stephane,Merci beaucoup pour vos commentaires positifs ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre établissement très bien et tranquille.Si vous avez des suggestions pour améliorer encore votre expérience, n'hésitez pas à nous en faire part. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Andres ~ Sandman Kelowna, Gestion de l’hôtel
Dear Sam, Thank you very much for your feedback. We are glad to hear that you had a good experience with us. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
The air conditioning unit was so loud. I did not sleep well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Andres S ~ Sandman Kelowna, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the issue with the air conditioning unit and the impact it had on your stay. We will address this with our maintenance team to ensure it is resolved. Your comfort is important to us, and we hope to have the opportunity to provide you with a more restful experience in the future.Regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Andres S ~ Sandman Kelowna, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, Thank you for your perfect rating! We're thrilled that you had a great experience. We hope to welcome you back soon! Kind regards!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, Cecile. Thank you for taking the time to leave us your feedback, we really appreciate it and we look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2023 par Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, Marie. Thank you for taking the time to leave us a 5-star review! We look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, Cecile. Thank you for taking the time to leave us a 5-star review, we really appreciate it and look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, Ofelia. Thank you for taking the time to leave us your feedback, we really appreciate it and we look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
The hotel is in a good location for shopping. The mall is right across the street. The amenities offered by the hotel are excellent. A large pool in an atrium setting. It was nice having a room with a balcony to sit out on looking at the atrium. There was a coffee maker, microwave and fridge in the room which is a nice convenience. The room was clean as well as the hotel itself. It could be a bit noisy in the evening depending on how many people were using the pool. There was only one negative, the matteress was to soft. This seems to be a downfall of the Sandman chain. I have stayed at the Regina one and it was the same problem. Overall I would recommend this hotel. There maybe cheaper hotels in Kelowna, but the cleanliness, pool size and atrium setting make it well worth staying here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Shreyansh, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review. We look forward to see you back.