Note fondée sur 88 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Belle plage privee , personel aux services des clients , nourriture excellente avec beaucoup de variétés, chambre moderne tres propre , rien a dire , hate a ce que je retourne
, confortable avec vue sur mer et
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Burçak Tekin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Grand Park Lara! Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soonBest RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2022 sur Expedia
L’hôtel est luxueux et la nourriture est excellente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2022 par Corporate Communications & Reputation Management, Gestion de l’hôtel
Dear Dudu,thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We are looking forward to seeing you again in Corendon Playa Kemer! Take care! Best RegardsCorendon Hotels & Resorts
par un voyageur
Je reviendrai
Publié le 25 avr. 2022 sur HotelsExcellent accueil, nourriture très bonne. L hôtel est très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Sebastien,
Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires magnifiques sur notre hôtel sur le site Web de Expedia.
Les retours sont considérés comme des cadeaux livrés par nos clients afin d'améliorer la qualité du service. Nous sommes honorés de lire vos critiques époustouflantes.
Nous espérons vous revoir et vous accueillir à nouveau au Corendon Playa Kemer.
Meilleures salutations,
Corendon Playa Kemer Team
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Camille,
We would like to thank you for your precious time you have spent in the review of the our hotel.
We hope to have the privilege of welcoming you again in our hotel.
Sincerely,
Corendon Playa Kemer Team
par un voyageur
Calme et volupté
Publié le 12 nov. 2020 sur HotelsJuste en bord de mer , l’hôtel est très classe
Le personnel avenant et réactif
Crise sanitaire oblige , la réception nous a bien aidé pour remplir les formulaires et obtenir le HES Kod pour mon mari qui avait le passeport français
Cuisine excellente
par un voyageur
Publié le 19 août 2020 sur Hotels
Hôtel à recommander sans hésitation
Très propre et pratique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2020 par Customer Relationships Management By Corendon, Gestion de l’hôtel
Dear Mana,
Thanks for the scoring. We wait for you to our hotel again.
Sincerely,
Grand Park Kemer Team
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2019 par Customer Relationships Management By Corendon, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thanks for the scoring. We wait for you to our hotel again.
Sincerely,
Grand Park Kemer Team
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2017
Dear Guest,
We would like to thank you in name of our entire team for your stay in Grand Park Kemer.
It is very nice to read that you experienced a great holiday in our hotel.
We hope to welcome you again soon!
Kind regards,
The Grand Park Kemer Team
par un voyageur de Broomfield
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Overall, the property was good. A couple of deficiencies I noticed. 1. The A/C throughout the resort was inadequate. 2. The staff at the food court couldn’t get their act together with correct order details.
Excuses could be made but in the end, that’s all they are. Just excuses. The a/c systems need to be updated.
For the amount the resort charges, one doesn’t expect there to be problems.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Corporate Communications & Reputation Management, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Dear Guest,Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found our property overall satisfactory, but we regret the deficiencies you experienced.We acknowledge your concerns regarding the inadequate air conditioning throughout the resort and the issues with order accuracy at the food court. Please rest assured that we take these comments seriously and will address them promptly. Our team is committed to continuous improvement, and we will ensure that these areas receive the necessary attention to enhance our guests' experience.Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to welcome you back in the future with improvements that reflect your valuable feedback.Sincerely,Corendon Hotels & Resorts
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Corporate Communications & Reputation Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kamil,The Corendon Playa Kemer team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorendon Hotels & Resorts