Note fondée sur 5 évaluations de clients

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2,8 sur 5
2,5 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2022 sur Hotels
Nice 😍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2022 par H. Karakas, Gestion de l’hôtel
Thank you very much
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2021 sur Expedia
It's hard to call it a hotel, a one-star boarding house with stupid animation under the windows until 12 at night, only Russian-speaking staff, an unpleasant smell everywhere,only for one night if you have patience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2021 par talgat, Gestion de l’hôtel
Hello there; The animation ends at 11 o'clock and does not turn on the music. If you were uncomfortable, you could inform the reception immediately. Also, there are staff members who speak outside of rsça in our hotel. Compared to the regional hotels, we are a 4-star hotel that provides the best service and provides the most customer satisfaction. We apologize for still not satisfying you.