Note fondée sur 342 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

A eviter

Publié le 18 juin 2018 sur Hotels
Sale, bruyant, présence de grands miroirs stockés dans le couloir d'accès. Équipement minimum. Les photos de présentation de l'hôtel sur votre sites ne correspondent pas à la réalité !
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
This was a nice hotel for the price. The staff were kind and helpful and even allowed us to check in early for no extra. Only real complaint is the tub was a little dirty after filling it up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Nick Patel , Gestion de l’hôtel
What was the room number,sorry for that next time it will be clean no complaint.thank you
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Room was nice, workers were friendly and attentive, the check in process was easy. The outside looked very sketchy; there were groups of people sitting and staring anytime I would walk out. It made me feel very uneasy as a woman.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Nice
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
The room was very clean and totally worth the price and I had a great and relaxing time. My only complaint is it says everywhere that checkout was noon but apparently it's 11am so I had to really rush to get out because they kept calling and knocking on the door but now that I know that, I won't oversleep and hopefully be able to get the same room or similar for the future
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Nick Patel , Gestion de l’hôtel
Yes sure you will get the same room if available the reason we need to rush you we have bookings for that room
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
average bare bones hotel..decent stay...front desk guy needs to be a little nicer ( he treated me like i was checking into prison