Note fondée sur 28 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
2,9 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
The service was fast and friendly and the room was very nice for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed the fast and friendly service as well as the quality of the room. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, hope we see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Didn't refund n even after I called several times, still wouldn't, when it was them that declined my reservation
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
I will never stay here nor send anyone to this place they wouldn't let me stay because i had lost my id but i paid on line the person that was with me had there id but no that didnt mater so i was aloud to pay them money for two ppl but then wasnt aloud to stay to get any mony nor compromise to use my coworkers id with my db card being name on the room im 2600 miles from home and then they said if my partner was from the town then we cant stay there and so i just was aloud yo give them cash for them to not make anything on line say about these being a problem and there very rude on how they talk tord me after they stolen my money
1 sur 5
par un voyageur de Parker

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
It totally terrible! I’d rather sleep in my car than ever stay in this unmanaged place again!!! No heat. A broken coffee maker, no ice machine, no Kleenex in dispenser, and a broken toilet paper delivery to mention a few! This place should not be a Wyndham based property!