Note fondée sur 64 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2019 sur Expedia
The breakfast was very good. Was different, three course meal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2019 par Carl and Eileen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are happy that you enjoyed our breakfasts. We hope the rest of your stay was just as enjoyable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Julianna goes above and beyond to make her guests comfortable. The inn is so cute and clean, and it is very conveniently located.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Innk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! We do love our guests!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The 1802 House was charming, comfortable, and very welcoming!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
We re so happy to hear this! It is certainly our goal!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Wonderful! Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Staff is super friendly and helpful. The breakfast is excellent! We highly recommend the 1802 House.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! It is truly a pleasure making our guests happy!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Great! Thank you so much! We loved having you stay here!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Julianna, Gestion de l’hôtel
I am so sorry that you did not enjoy your stay full as the vast majority of our guests do. We greeted you at the door and explained that if you had any questions or needs, we are here to help you, and there is no time day or night when you cannot call and ask. We do this for every guest, so we are very surprised that you did not mention that you had a need that went unmet. We also noticed that you left before having breakfast. This is too bad as we take such great pride and serving the freshest ingredients and spending time with our guests at breakfast. We wish you the very best in your travels and we are very sorry you did not fully enjoy your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Julianna, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We hope you come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2023 sur Expedia
An outstanding place. Our room was perfect and the breakfast yummy