Note fondée sur 61 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Superbe vue !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Corey Lens, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique, Thank you for staying with us at Cape Arundel Inn & Resort and for leaving us with this wonderful review. We are so glad to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Corey LensAssistant General ManagerCape Arundel Inn & Resort
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2022 sur Expedia
Tout
par un voyageur
Publié le 24 mai 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2018 sur Hotels
Recommandé
pour Couplespar un voyageur
Endroit merveilleux.
Publié le 14 oct. 2014 sur Expedia
Pour : Tout est tres bien mais j'aimerais avoir une chambre au batiment adjacent au rez de chaussé avec vue sur la mer mais a ce prix ce n'est. pas possible
Contre : très bon rapport qualité prix...Nous sommes très satisfait.
Emplacement : Pour marcher c'est agréable mais pour les restos et boutiques il faut prendre l'auto
La chambre est dans un pavillon derrière,au 2ieme étage sans ascenseur mais c'est le seul désagrement...merveilleuse chambre,très propre et assez luxueuse.
La salle a manger de haute gamme et la vue sur la mer...Petit déjeuner excellent.Souper très bien mais dispendieux.
Personnel très gentil.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
DO NOT stay at the Club House. It is separate from the main hotel and is a bit far to call walkable access to any of the main property amenities. The room was old, not well ventilated, all furniture was worn out and didn’t even look clean (probably because it was so old). The hallway rugs stained and also very very old. We could not stay in the room as I feared allergies would have me sick after staying. Never have experienced something like this before- especially at a price point of > $500 per night. The hotel helped us find another place to stay which was fabulous and they were quick to help. I writ this mostly to make others aware of the condition/situation w the Club house.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Cape Arundel Inn Management, Gestion de l’hôtel
Hello Farrah, Thank you for staying with us and for taking the time to provide us with this feedback. Our clubhouse is indeed located .3 miles inland from the Main Inn and is where our clubhouse lounge and pool are located. These guestrooms are well suited for travelers who want to be close to downtown Kennebunkport, near our pool, and who appreciate a guestroom with a historic nature. Should you find yourself visiting Kennebunkport in the future, we hope to have the opportunity to welcome you to one of our Main Inn guestrooms where we are confident you will have a fantastic experience. Sincerely, Cape Arundel Inn Management
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Cape Arundel Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear John, Thank you for staying with us recently at the Cape Arundel Inn Club House. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back soon. Sincerely, Corey LensAssistant General ManagerCape Arundel Inn
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful Inn in a beautiful place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Cape Arundel Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear david, Thank you for taking the time to leave us with this wonderful review of your recent stay. We are so excited to hear that you enjoyed our inn and hope to welcome you back soon. Sincerely, -Cape Arundel Inn Management
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2023 sur Expedia
The location is not as advertised. The club house is a pretty long walk from the main house and the ocean. We tried to switch to the main house but even rooms advertised as ocean view had no ocean to be seen. The staff is extremely poorly trained and unhelpful.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia