Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Ottawa

Publié le 14 mai 2018 sur Expedia
J’ai dû épousseter moi même toute la chambre. Baignoire pas propre du tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2018 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much staying at days inn kent and give us a revived.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Buen lugar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing daysinn by wyndham Kent. we truly appreciate your comments and are glad that you enjoyed your stay. we look forward to seeing you again the next stay when you are back in town. have a wonderful day ahead.
3 sur 5
par un voyageur de Huntley

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Daysinn by wyndham kent. we are sorry for the inconvenience. have a good day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Daysinn by wyndham Kent. we truly appreciate your comments and are glad that you enjoyed your stay with us. we hope to see you again. have a wonderful day ahead.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Daysinn by wyndham Kent. we truly appreciate your comments and are glad that you enjoyed your stay with us. we hope to see you again. have a wonderful day ahead.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thak you for choosing Days inn by Wyndham Kent. we truly appreciate your feedback and are glad that you did enjoy your stay. we hope to see you again when you are back in town. have a great day ahead.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Daysinn by wyndham Kent. Thank you for your feedback. we truly appreciate your comments, and we hope to see you again the next time when you are back in town. have a good day ahead.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Ya me ha pasado dos veces que cuando son De la India los que atienden son muy cortantes y no regresan el depósito de 50 usd
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Days inn by Wyndham Kent. We apologize for the inconvenience. I am sorry that you felt it that way but not all Indians are the same and rude.If you could kindly check your bank statement, we had already refunded your "50" deposit after you checked out. The fund may take up to 4-5 business days to get back to your card.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Air conditioning was loud and made a whining noisy every time the fan shut off. Then we changed rooms. Lights didn’t work, refrigerator door wouldn’t close. Clerks response: you should have inspected the room first. Sorry not my job to do your work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Days inn by Wyndham Kent. we will definitely address the issue. We are sorry for the inconvenience. have a nice day.