Note fondée sur 278 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2024
The property is run down and needs renovating badly. The entrance and parking lot are riddled with deep potholes and could possibly damager vehicles. The room had multiple broken and worn elements including a broken towel rack, burn marks on the bathroom counter, floor molding peeling away, damaged ceiling tiles, and rusty shower rod.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Good accommodations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
thank you for your review
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Was a good place to stay but the breakfast was very limited to snack food and hardly anything left..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
thank you for your review. The next time you stay with us if you need something that is not our for the grab and go let us know. We will be more than happy to get it for you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review. We look forward to serving you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
outside area was not very good. parking lot was not in very good shape. area off road was rough
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are still undergoing renovations. We look forward to serving you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
thank you for taking the time to give us a review. We appreciate your business and look forward to seeing you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
It had no frigidaire in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a rating. Unfortunately, not all our rooms have refrigerators in them. We hope to see you again in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I noticed you only gave us a 2 out of 5 but could you let us know what you think of that needs improving Thank you for your business
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
No
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review but sense the rating was 2 out of 5 could you let us know if you have any suggestions for changes. Thank you for your business