Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2022 sur Expedia
Run down, poor condition, missing essential safety and comfort items. Crawling with little biting bugs. Didn’t sleep a wink. Awful. I have pictures and videos. Smoke alarm missing. Mattress and box spring on floor, security chain broken off, dead bolt does not engage, no peephole, no chair of any kind to even wedge under doorknob. Want a refund!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2022 par Rock, Gestion de l’hôtel
We work very hard to maintain our standards high, We request you to not to spread false Information. Business rivalry should be fair not a dirty game.
1 sur 5
par un voyageur

Dump.

Publié le 23 nov. 2021 sur Hotels
Bull doze the place & start over.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2021 par Rock, Gestion de l’hôtel
Thank you for your input. Kindly specify your experience. We are looking forward to enhance our services. And working hard to make it better.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
Easy check in, clean room, quiet area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par sanny, Gestion de l’hôtel
thank you
4 sur 5
par un voyageur de Decatur

Publié le 24 août 2019 sur Expedia
Room, towels and linen was clean. Room was quiet but could stand some updating, but at the rates they get... Four stars because they had no ice machine. There was a full size refrigerator and microwave in our room, washers and dryers a few doors down. I would not hesitate to stay here again. Good bargain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par sanny, Gestion de l’hôtel
thank you for your kind review and staying with us
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par sanny, Gestion de l’hôtel
thank you so much
1 sur 5
par un voyageur

go somewhere else

Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
Man at front desk was very rude and I was told they didn't have any rooms and they also don't even do online reservations.I didn't even get to see the rooms there but it looked more like a place that people live not just stay for vacation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par sanny, Gestion de l’hôtel
sorry for any inconvinance we will adress this with our staff
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par sanny, Gestion de l’hôtel
thank you for your business
2 sur 5
par un voyageur

Not Happy

Publié le 14 avr. 2019 sur Hotels
I made a reservation online. When I got to the hotel I was told they had no reservation because they DO NOT have online booking!!!!!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par sanny, Gestion de l’hôtel
we are very sorry we will adress this to our staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par sanny, Gestion de l’hôtel
thank you for your business