Note fondée sur 99 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Good stay at a very quite and rustic spot. Very quit and remote.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Anna Peters, Gestion de l’hôtel
Dear Jay,Thank you for your feedback! I’m glad to hear that you had a good stay and enjoyed the quiet and rustic atmosphere. We hope to welcome you back for another peaceful experience soon!Best regards,Anna Peters
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
The good. Great modern property with good rooms and restaurant next door. Handy for Weeze airport.
The bad - front desk not staffed when it said it would be. Spent ages on phone number to sister hotel to get check in code and was told to wait 30 minutes. Over one hour later had to phone back. Ended up taking 90minutes to check-in. Still haven’t managed to get an invoice for stay from them. I would not stay here again. Its a shame as the room quality is very good and there are limited options in this area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Anna Peters, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Thank you for your feedback. I’m glad to hear that you enjoyed the modern property, the room quality, and the convenience of the nearby restaurant.I sincerely apologize for the issues you faced during check-in, including the lack of staffing at the front desk and the delays in receiving your check-in code. This is not the level of service we strive for, and I understand your frustration.I will ensure that your comments are addressed with our team to improve our processes. I’m also sorry to hear you haven’t received your invoice yet; please reach out directly, and we’ll assist you with that.I hope you might consider giving us another chance in the future.Best regards,Anna Peters
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Soleanlage besonders gut, Parkmöglichkeiten sehr gut, Zimmeraufteilung ebenfalls sehr gut durchdacht
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Anna Peters, Gestion de l’hôtel
Liebe Bianca,vielen Dank für dein positives Feedback! Es freut mich zu hören, dass dir die Solaranlage, die Parkmöglichkeiten und die durchdachte Zimmeraufteilung gefallen haben. Wir freuen uns darauf, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,Anna Peters
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Prima hotel. Netjes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Anna Peters, Gestion de l’hôtel
Beste Paola,Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je ons hotel netjes vond. We hopen je snel weer te verwelkomen!Met vriendelijke groet,Anna Peters
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Wir hatten einen schönen Tag dort. Tolles sauberes Hotel, tolle Zimmer und eine schöne Umgebung. Das angrenzende Restaurant ist auch sehr empfehlenswert
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Anna Peters, Gestion de l’hôtel
Liebe Rebekka,vielen Dank für dein tolles Feedback! Es freut mich sehr zu hören, dass ihr einen schönen Tag bei uns hattet und die Zimmer sowie die Umgebung genossen habt. Es ist auch schön zu wissen, dass euch das angrenzende Restaurant gefallen hat.Wir hoffen, euch bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,Anna Peters
par un voyageur
Super wie immer
Publié le 22 août 2024 sur HotelsSehr nett.Alle Jahre gerne wieder
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Anna Peters, Gestion de l’hôtel
Lieber Steve,vielen Dank für dein freundliches Feedback! Es freut mich zu hören, dass du uns jedes Jahr gerne wieder besuchst. Wir freuen uns schon auf deinen nächsten Aufenthalt!Herzliche Grüße, Anna Peters