Note fondée sur 546 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Air conditionné bruyant
Publié le 16 juin 2024 sur HotelsL’air conditionné fait un bruit MONSTRUEUX je n’ai pas dormi de la nuit c’est très ancien et mérite d’être changé au prix où on paye une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Haytham, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for the inconvenience caused by the noisy air conditioning. Your comfort is our priority, and we're taking immediate steps to address this issue. Thank you for bringing it to our attention.
par un voyageur
Excellent séjour
Publié le 17 mai 2024 sur HotelsExcellent séjour dans cet hôtel situé en face de la maison d'Hemingway
localisation idéale, au coeur du centre historique
accueil chaleureux
chambre propre et bien aménagée, seul bémol, le lavabo était très petit
petit déjeuner copieux sous forme de buffet
aucun parking de l'hôtel mais possibilité d'avoir une place dans un parking proche pour 30 dollars par jour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Haytham, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review. We’re delighted to hear that you had an excellent stay at our hotel and appreciated our ideal location across from Hemingway's house in the heart of the historic center. We’re glad you found our welcome warm and your room clean and well-appointed. We apologize for the inconvenience caused by the small sink and appreciate your feedback. It’s also great to know you enjoyed our generous buffet breakfast. While we don’t have on-site parking, we’re pleased that the nearby parking option was convenient for you. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Haytham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us this perfect rating! We appreciate your support and hope to welcome you back again soon for another fantastic experience. If there's anything specific you loved about your stay, feel free to let us know. Safe travels!
par un voyageur
Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Haytham, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating! Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to see that you had a fantastic experience with us. If you have any specific feedback or suggestions for how we can make your next visit even better, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back for another excellent stay!
par un voyageur
Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Il est inadmissible de facturer 30€ un parking quand on vous attribut une place sous un arbre alors que l on sait que dans cet arbre dorment énormément d oiseaux le sol d ailleurs est remplis de déjections donc initile de vous dire l état dans lequel ona récupéré notre voiture
Lorsque on le signale à l hotel aucune réponse
Nous avons quand même payé 700 dollars pour 1 nuit,
,,,,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Haytham, Gestion de l’hôtel
We thank you for taking the time to share your experience with us. We are deeply sorry to learn that your stay did not meet your expectations due to parking issues. We completely understand your frustration regarding parking fees and the conditions in which you found your car.It is our responsibility to provide quality service to our customers, and we are disappointed that we did not meet your expectations in this regard. Your feedback is valuable and will be taken into account in our efforts to improve our services and facilities.We would like to sincerely apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we would love the opportunity to welcome you back to provide you with a much more positive experience. If you would like to discuss your stay further or have any additional concerns, please do not hesitate to contact us directly.
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Haytham, Gestion de l’hôtel
Cindy, thank you so much for this perfect rating. We are delighted your stay with us was very enjoyable in all aspects.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
Tout est bien pour cet hôtel que je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Haytham, Gestion de l’hôtel
Hi Frank, thank you so much for your feedback, we are delighted that you enjoyed your stay with us and we appreciate the recommendations
par un voyageur
Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Kimpton Lighthouse, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response - Kimpton Lighthouse
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2022 sur Expedia
Trop cher pour ce que c’est, très mauvais petit-déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Monika, Gestion de l’hôtel
Dear Sarra,
Thank yo for staying with us and your feedback, we hope to see you soon.
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2024
Great place close to Duval strett but not too close.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2024 par Haytham, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad you enjoyed our great location—just close enough to Duval Street for convenience, but far enough to enjoy a peaceful stay. We hope to welcome you back soon for another wonderful visit!