Note fondée sur 76 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2018 sur Hotels
good for family
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2018 sur Hotels
مريحه
4 sur 5
par Eyad

Wonderful family break

Publié le 21 déc. 2017 sur Hotels
Very good, only stryggled a bit with wifi service and the the limitations per guest.
4 sur 5
par Bader

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2017 sur Hotels
1 sur 5
par ya7man

Bad experience

Publié le 6 août 2017 sur Hotels
Very bad customer service and cleaning issues plus there is no parking service or valet
5 sur 5
par Rashed

جولدن توليب خت رأس الخيمه

Publié le 24 juill. 2017 sur Hotels
ممتازه وانصح الجميع بالذهاب لهذا الفندق وشكرا ..
4 sur 5
par Christine

Nice place to stay in RAK.

Publié le 21 mai 2017 sur Hotels
Nice stay overall. Comfortable room. Breakfast could have been hotter and more plentiful but I came kind of late.
3 sur 5
par hussam

No comments

Publié le 13 mars 2017 sur Hotels
We had an issue in the first day. We booked for 2 days and for personal reason we asked to cancel the second day but we didn't get any assistance either from the hotel staff side or even from the hotels.com staff side I contacted one staff from hotels.com he just collected my card number and he told me he will cancel the first booking of 2 days and make new booking for one day and the charges will be 240 dhs per day instead of 198 dhs which we booked earlier I hope this staff will not use my card for his personal use since the cancellation was not confirmed and we had to stay the 2 night's.
3 sur 5
par Peter

No hot water!

Publié le 19 févr. 2017 sur Hotels
The hotel is ok except there was no hot water any where in the hotel for a shower in the morning. So we had to boil the kettle numerous times in order to wash :(
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2017 sur Hotels