Note fondée sur 827 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 2 juill. 2022 sur Expedia
Very friendly and welcoming staff. Breakfast included with a very varied and succulent choice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2022 par Atlantic Hotel Kiel, Direktion, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,
Thanks a lot for staying here and your wonderful praise.
Kind regards,
Frank Blasberg, General Manager
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, Anonymous,
for your stay here and your review as well.
All the best to you.
Team ATLANTIC,
Frank Blasberg,
General Manager
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Strasbourg
Hotel tres agreable
Publié le 6 août 2016 sur ExpediaHotel facile d acces chambre et personnel tres agreable bon restaurant et super petit dejeuner C est notre 3 eme passage et cela reste toujours aussi bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
par ATLANTIC Hotel Kiel, Gestion de l’hôtel
Cher Marc,
Nous remercions l'hôtel étaient de retour.
Merci pour la louange et jusqu'à une prochaine fois.
Votre Frank Blasberg,
Directeur ATLANTIC Hôtel Kiel
par un voyageur
Publié le 19 mars 2014 sur Hotels
par un voyageur
God beliggenhed
Publié le 20 oct. 2024 sur HotelsNyt hotel ved havneområdet og midt i byen. Minder meget om HolidayInn, der er det man har brug for og så er der ikke mere at se om det. Lidt dyrt i forhold til kvalitet, men måske det bare var tidspunktet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Atlantic Hotel Kiel, Direktion, Gestion de l’hôtel
Dear Dorte,thank you for your stay with us and your criticism, which we cannot understand, which may also be due to the translation. We see no similarity to a Holiday Inn, which is located, for example, in the city center of Kiel.With kind regardsFrank Blasberg, General Manager
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Atlantic Hotel Kiel, Direktion, Gestion de l’hôtel
Dear Per Edvin, Thanks a lot for staying here and your kind response that way. We wish you all the best and hope to welcoming you here once again. Kind regards, Frank Blasberg, General Manager
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
Dyr parkering
Ingen rengøring og nye håndklæder
God morgenmad
Fin placering
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Atlantic Hotel Kiel, Direktion, Gestion de l’hôtel
Dear Peter,Thank you for your stay with us and your feedback, which we are not quite able to classify. You criticize that your room was not cleaned and we wonder how we should have done that when the "Do not disturb" card is hanging on your door the whole time. To avoid such misunderstandings, a phone call can sometimes help, which we unfortunately did not receive.With kind regardsFrank Blasberg, General Manager
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Atlantic Hotel Kiel, Direktion, Gestion de l’hôtel
Dear Poul,Thank you for your choice of hotel and your positive feedback on your stay with us.We would be very happy to welcome you again and until then we send you best regards from Kiel. Your team, Yours, Frank Blasberg, General Manager
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Atlantic Hotel Kiel, Direktion, Gestion de l’hôtel
Dear Kim,Thank you for your choice of hotel and your positive feedback on your stay with us.We would be very happy to welcome you again and until then we send you best regards from Kiel. Your team, Yours, Frank Blasberg, General Manager
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Atlantic Hotel Kiel, Direktion, Gestion de l’hôtel
Liebe Anja, herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihre Bestbewertung Rückmeldung dazu. Wir haben uns sehr gefreut, Ihre Gastgeber zu sein und wünschen Ihnen eine gute Zeit. Bis zu einem nächsten Mal. Ihr Team, Ihr Frank Blasberg, Direktor