Note fondée sur 36 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2021 par Thomas Deyah -Okapi MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Souleymane thank you so much for the good feed back you have given okapi hotel.We really appreciate your grading and wish you well back home expecting to see you back again at okapi hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2019 sur Hotels
Bon rapport qualité-prix. Simple. Belle vue sur la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2019 par okapi hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guest, OKAPI HOTEL would like to thank you for your nice feedback .we hope to see you next time. we wish you a merry christmas and Happy new year in advance. regards, OKAPI HOTEL-reservations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Breakfast was very nice especially the African tea. The people are very polite and helpful.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
No fan no ac how can any one stay or sleep on multiple request was given fan in room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par ER, Gestion de l’hôtel
We are sorry that you were not satisfied with our service.We try to meet requirements needed for services provided by hotels within our category (2**).
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par ER, Gestion de l’hôtel
Dear Clarice,Thank you for your feedback.Feedbacks from guests like you help us improve and sustain the quality of our service
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par ER, Gestion de l’hôtel
Dear Clarice,Thank you for the feedback.Feedback from guests helps us improve our service to better serve them.Thank you for choosing OKAPI HOTEL for your stay. We look forward to seeing you again on your next travel.Regards,Okapi Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
It was good but when i asked to refund my money they didn’t gave me back and say you have to stay till your last day we don’t refund the money back But on the site they said they have full refundable policy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par ER, Gestion de l’hôtel
Dear Ali,Thank you for your feedback on your experience at OKAPI HOTEL.Indeed we have a full refundable policy, but it is based on the guest canceling before 24 hours of check-in time. There are exceptions where refund is done past 24hrs, but there must be valid, fair and acceptable reasons to request a refund in this situation.Your request to check out early just because you had found another place did not satisfy our condition for exceptional refund.We apologize for the inconvenience this may have caused you.We hope that this incident does not prevent you from staying with us in the future.Regards,Okapi Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par ER, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your feedback.Guest feedback helps us make timely and targeted improvements.We hope to see you the next time you’re in Rwanda.RegardsOkapi HotelManagement
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
The kindness of the staff is excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par ER, Gestion de l’hôtel
Thank you dear Gregory for your feedback.Feedback from guest helps us improve our service.Regards,Okapi Hotel Management