Note fondée sur 147 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Would not recommend
Publié le 18 mars 2024 sur HotelsWould definitely not recommend staying there. The staff is lost although polite and nice, but have no idea what customer service is about and entails. It took four emails and a phone call to arrange something as simple as an airport pick-up so the stay certainly did not start on a high note. No hot water in the room the last night/last morning of the stay. No room upgrade that was supposedly part of the "Hotels.com Gold Member Perks", though room availability was evident on their website. For my last night, I stayed at "5 Swiss Hotel" nearbly: half the price for a cleaner room, working shower, and much nicer staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Solange M., Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you for sharing your experience with us, although it deeply saddens us to learn that your stay fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you encountered during your time with us.We deeply regret any lapses in our service, particularly regarding the difficulties you faced in arranging the airport pick-up and the absence of hot water in your room on the last night of your stay. Such occurrences are certainly not reflective of the standards we strive to maintain.We take your feedback seriously and will address the issues you raised with our team to ensure that necessary improvements are made promptly. Additionally, we apologize for any confusion regarding the room upgrade entitlement as part of the Hotels.com Gold Member Perks. We will review our processes to ensure that such benefits are clearly communicated and honored in the future.We understand your decision to stay elsewhere for your last night and appreciate your candor in sharing your positive experience at the "5 Swiss Hotel". Your satisfaction is paramount to us, and we regret that we were unable to meet your expectations on this occasion.We hope that you might consider giving us another opportunity to restore your faith in our services in the future. If you do choose to return, please don't hesitate to reach out to our FO Manager directly (agape.kamikazi@ubumwegrandehotel.com), and she will ensure that your stay is nothing short of exceptional.Once again, we apologize for the inconvenience you experienced and thank you for bringing them to our attention.Warm regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 30 mars 2023 sur Hotels
par un voyageur
Dommage..
Publié le 19 juill. 2022 sur HotelsDommage que le management ne soit pas plus flexible dans sa politique commerciale (impossibilité de se faire rembourser une nuit non passée sur place, late checkout difficile).. pas sûr de reserver dans cet hôtel lors de ma prochaine mission sur place d'autant plus que l offre hôtelière s'étoffe à Kigali.
Dommage parce que l'hôtel est agréable avec une magnifique vue et un personnel charmant.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2019 sur Expedia
Je dirait tout et top et classe rien n’a critiquer vraiment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par Richard, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback.
We are looking forward to welcoming you back again.
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2019 sur Expedia
Le restaurant était simple mais beau et propre. Tous les membres du personnel étaient disponibles et souriants excepté ceux de l’accueil dont l’accueil justement laissait à désirer ( pas disponibles, pas souriants, peu serviables). La qualité du petit-déjeuner était moyenne bien qu’il y ait eu du choix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par General Manager Kenn Munyeki, Gestion de l’hôtel
Salutations de la part de l'Ubumwe Grande Hotel! Nous vous sommes reconnaissants d'avoir pris le temps de nous revoir et de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour avec nous et nous nous excusons également pour les inconvénients causés. Nous vous assurons que le responsable de la réception travaille sur le problème de la réceptionniste et nous vous assurons que la prochaine fois que vous séjournerez avec nous, vous remarquerez changement. Merci et a bientot.
par un voyageur de Montreal, Canada
Publié le 29 janv. 2019 sur Expedia
Friendly staff. Good breakfast. Great view from the rooftop restaurant, bar and pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2019 par General Manager Kenn Munyeki, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback! We are happy you enjoyed your stay with us. Looking forward to hosting you again the next time your in Kigali.
par un voyageur de Montreal, Canada
Publié le 5 nov. 2018 sur Expedia
On y a séjourné une seule nuit en arrivant à Kigali et avant de partir pour notre safari. Les chambres sont propres, spacieuses , encore plus belles que sur les photos. C’est très modernes avec multitudes de prises et endroits pour charger les appareils. Roof top avec une vue superbe sur Kigali jour comme soir . Le petit déjeuner inclus était vraiment bon avec une multitudes de choix, au dessus de la moyenne . Je trouve que c’est un excellent rapport qualité prix . Allez y sans hésitation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2021 par Richard Niyongabo, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup d'avoir s'ejourner içi à l'Hôtel Ubumwe Grande.
par un voyageur de Nairobi
Publié le 2 nov. 2018 sur Expedia
Bien situé et suppurer rooftop avec vus sur la ville.
Cependant la qualité de la connexion internet laisse trop a désirer pour un hotel de ce standing.
Le personnel de l'accueil et du petit-déjeuner n'est pas au niveau attendu. Temps de réponse trop long, aucune "awareness" de son environnement, compétences en anglais aléatoires et souvent pas au niveau.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2021 par Richard., Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre commentaire bien reçu.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
it great
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Comfortable rooms and multiple good dining options. Especially the rooftop. Staff truly lovely people, so nice and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Solange M., Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed our comfortable rooms and dining options, especially the Rooftop Rendez Vous Bar& Grill Offers. Our team takes great pride in providing excellent service, and your kind words mean a lot to us.It was our pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back soon for another delightful stay at Ubumwe Grande Hotel.Warm regards,Hotel Management