Note fondée sur 836 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Idéal pour se reposer
Publié le 22 déc. 2018 sur HotelsBel et grand hôtel mais pas surchargé. 3 piscines avec une vue magnifique sur l’ocean. Staff pro et accueillant. Restaurants un peu chers avec une carte peu diversifiée malheureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2018 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Guest, thank you for choosing Wailea Beach Resort - Marriott, Maui. We are pleased you liked our mesmerizing views and also enjoyed our courteous customer service. We value your feedback and look forward to welcoming you back soon.
Mahalo,
Ed Tomlin,
Resident Manager
par un voyageur
Un hotel qui en met plein les yeux... mais
Publié le 27 oct. 2018 sur HotelsTrès bel hôtel qui sait en mettre plein la vue, magnifiques jardin, localisation paradisiaque, nombreuses prestations.
Dommage que cela est gâché par plusieurs points négatifs :
- taxe de séjour de 35$/jour et parking payant à 30$/jour (aucun des hôtels que nous avons faits avant à Hawaï nous a fait payer ce genre de frais)
- la clim dans la chambre difficilement réglable, il faisait trop froid !
- les chambres très mal isolées : un jour de 2 cm sous la porte laissant passer la lumière et surtout le bruit : on entend les gens dans le couloir, ou pire le personnel du room-service qui se parle entre eux sans aucune discrétion, les bruits de pas de la chambre du dessus...
C'est vraiment dommage, car ça aurait dû être une expérience beaucoup plus positive que cela !
Bref, il y a beaucoup mieux et moins cher ailleurs !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2018 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Nicolas, thank you for your review. Although you had an overall nice time, we are sorry you experienced so many difficulties during your stay. This is not the type of review we are accustomed to receiving, and it is very disappointing to read. Your comments will be shared with the team, and we will take the appropriate steps to prevent these issues from happening again. We hope you will afford us an opportunity to redeem ourselves in the future.
Mahalo,
Ed Tomlin,
Resident Manager
par un voyageur de Montréal, Qc
Correct
Publié le 28 mars 2018 sur Expedia
Pour : Pas grand chose sauf la chambre.
Contre : Plus de services personnalisés. Gym avec une vue. Rehausser la qualité de la nourriture. Buffet du matin pas mangeable.
Emplacement : Luau sur place, tennis à 5 min mais 60$US pour une heure de jeu. Belles boutiques à quelques pas de l'hôtel.
Piscine bondée de monde tous cordés un à côté de l'autre. Pour aller à la plage on doit marcher pour se rendre à celle en face d'un autre hôtel. Tous cordés encore sur cette plage. Deux restos seulement pour le souper et très ordinaires. Nous sommes allés souper dans les hôtels à proximités dont le Four Season, Fairmount, Grand Wailia, Andez. Chambre avec belle vue sur la mer et site propre. rien dans le mini bar sauf bouteilles d'eau. Café à la chambre pas buvable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2018 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Line, thank you for choosing us and for sharing your review. We are happy to know you had a good stay with us and liked many aspects of our hotel. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.
Ed Tomlin,
Resident Manager
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2017 sur Hotels
par un voyageur de Whittier
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Very convenient location for Island Gourmet and Wailea shops, especially if you have kids. Property is very clean on renovated side near Nalu swimming pool. Surrounding area around resort could use more lighting. Would also be nice to have live music to attract people to go out. Overall good experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Edward, We are happy to know you loved our immaculate resort and prime location. Steps away from beautiful beaches, shopping, dining, and entertainment, we enjoy providing our guests with the perfect place to explore Wailea! Having said that, we regret not meeting some of your expectations. We have taken note of your suggestions and opinions, and we have shared them appropriately as we are always looking for opportunities to elevate our guest experience. Mahalo for your valuable feedback, and we hope to accommodate you along with your family again soon. In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Amazing family vacation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Silvia, It is wonderful to know that our efforts to create a home away from home haven't gone unnoticed. We are dedicated to ensuring every family has a fun, comfortable experience at Wailea Beach Resort. We can't wait to have you all return for more memorable moments.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Garegin, We are delighted you had a great experience at Wailea Beach Resort. Mahalo for the terrific rating, and we look forward to hosting you again soon.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
I'm a wheelchair user, so it was accessible but the path between pools and from room to pool area wasn't done with disabled persons in a luxury resort in Wailea in mind. The path was going through service/janitorial area and not very clean and cluttered. Ok to get you through. Great resort for normal mobil people though
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Saer, It was a pleasure having you at Wailea Beach Resort. We hope you were pleased with most aspects of our resort. Having said that, we are sorry for the inconvenience you experienced while accessing the paths and for the oversights you encountered. We appreciate you bringing these concerns to our attention as we are continually seeking to improve, and we are grateful for your comments regarding areas where we can bolster our efforts. Mahalo for your valuable feedback, and we would welcome another opportunity to host you again in the future. In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur de Sunnyvale
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Amazing swimming pool and facilities for the kids. Wish they had more breakfast options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Wook, We are glad we could make your entire family happy with our premium amenities and that your kids especially enjoyed the NALU Adventure Pool - a paradise within a paradise featuring four water slides – one of which measures the longest in Maui at 325 feet - and splash zones for younger kids. Whether you're seeking thrills, relaxation, or family fun, this aquatic playground has it all. From the heart-pounding slides to the tranquil poolside ambiance, every moment spent at the NALU Adventure Pool will leave you with lasting memories of your Maui getaway. We also acknowledge your suggestions for enhancing our breakfast selections. We are committed to considering your feedback as we continuously strive to improve our offerings. We invite you and your family to come back and see us again soon. In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Dominic, Mahalo for choosing Wailea Beach Resort and for your positive rating. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office