Note fondée sur 848 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Idéal pour se reposer
Publié le 22 déc. 2018 sur HotelsBel et grand hôtel mais pas surchargé. 3 piscines avec une vue magnifique sur l’ocean. Staff pro et accueillant. Restaurants un peu chers avec une carte peu diversifiée malheureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2018 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Guest, thank you for choosing Wailea Beach Resort - Marriott, Maui. We are pleased you liked our mesmerizing views and also enjoyed our courteous customer service. We value your feedback and look forward to welcoming you back soon.
Mahalo,
Ed Tomlin,
Resident Manager
par un voyageur
Un hotel qui en met plein les yeux... mais
Publié le 27 oct. 2018 sur HotelsTrès bel hôtel qui sait en mettre plein la vue, magnifiques jardin, localisation paradisiaque, nombreuses prestations.
Dommage que cela est gâché par plusieurs points négatifs :
- taxe de séjour de 35$/jour et parking payant à 30$/jour (aucun des hôtels que nous avons faits avant à Hawaï nous a fait payer ce genre de frais)
- la clim dans la chambre difficilement réglable, il faisait trop froid !
- les chambres très mal isolées : un jour de 2 cm sous la porte laissant passer la lumière et surtout le bruit : on entend les gens dans le couloir, ou pire le personnel du room-service qui se parle entre eux sans aucune discrétion, les bruits de pas de la chambre du dessus...
C'est vraiment dommage, car ça aurait dû être une expérience beaucoup plus positive que cela !
Bref, il y a beaucoup mieux et moins cher ailleurs !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2018 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Nicolas, thank you for your review. Although you had an overall nice time, we are sorry you experienced so many difficulties during your stay. This is not the type of review we are accustomed to receiving, and it is very disappointing to read. Your comments will be shared with the team, and we will take the appropriate steps to prevent these issues from happening again. We hope you will afford us an opportunity to redeem ourselves in the future.
Mahalo,
Ed Tomlin,
Resident Manager
par un voyageur de Montréal, Qc
Correct
Publié le 28 mars 2018 sur Expedia
Pour : Pas grand chose sauf la chambre.
Contre : Plus de services personnalisés. Gym avec une vue. Rehausser la qualité de la nourriture. Buffet du matin pas mangeable.
Emplacement : Luau sur place, tennis à 5 min mais 60$US pour une heure de jeu. Belles boutiques à quelques pas de l'hôtel.
Piscine bondée de monde tous cordés un à côté de l'autre. Pour aller à la plage on doit marcher pour se rendre à celle en face d'un autre hôtel. Tous cordés encore sur cette plage. Deux restos seulement pour le souper et très ordinaires. Nous sommes allés souper dans les hôtels à proximités dont le Four Season, Fairmount, Grand Wailia, Andez. Chambre avec belle vue sur la mer et site propre. rien dans le mini bar sauf bouteilles d'eau. Café à la chambre pas buvable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2018 par Resident Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Line, thank you for choosing us and for sharing your review. We are happy to know you had a good stay with us and liked many aspects of our hotel. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.
Ed Tomlin,
Resident Manager
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
We did have little ant looking bugs the nightstand next to the bed. That was very disappointing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Peter, We are very disappointed to learn of the issues you experienced, and we want to extend our apologies for these frustrations during your time with us. We value our guest's feedback and are grateful for comments that can help us identify areas where we may need additional attention. This will be addressed appropriately. Mahalo for taking the time to share feedback about your recent stay, and we hope you will revisit and allow us to give you the outstanding experience that we are known for providing.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Wonderful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Haini, It is wonderful to know that our efforts to create a home away from home haven't gone unnoticed. We are dedicated to ensuring every guest has a fun, comfortable experience at Wailea Beach Resort. We can't wait to have you return for more memorable moments.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha John, Mahalo for rating your stay at Wailea Beach Resort. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Vanessa, Mahalo for choosing Wailea Beach Resort and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and that you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Everything was exceptional except there were bugs in our room. They actually resemble roaches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Kendall, Thank you for the feedback regarding your visit to the Wailea Beach Resort. Thank you for the nice rating. While we are glad that most of your stay was pleasant, we apologize for the disturbances you reported and assure you that we do everything possible to discourage their entrance to our hotel. We will share this with the appropriate individuals. We regret the frustration you experienced and are grateful for your patience. We hope you will accept our apologies and consider staying with us again.In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Loved the infinity pool and ocean view terrace. Walking distance to beautiful beach and very nice shopping mall that has great market to pick up the poke sushi roll and other bentos. Great board walk along the beach. We felt like it was the best area to stay in Maui.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Director of Front Office, Gestion de l’hôtel
Aloha Valued Guest, We are delighted you could enjoy all that our superior location has to offer. Steps away from beautiful beaches, shopping, dining, and entertainment, we love providing our guests with the perfect place to explore Wailea! We are also glad to read you were able to take advantage of our infinity pool with amazing panoramic views. Mahalo for your wonderful review of Wailea Beach Resort, and we hope to be your favored choice whenever your travels bring you back to our area. In the Spirit of Service,Myriam Tehina,Director of Front Office