Note fondée sur 945 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Une super adresse......

Publié le 24 juin 2019 sur Hotels
Nous avons beaucoup apprécié le séjour à l'Outer Banks Inn où l'accueil a été particulièrement chaleureux et efficace. C'est propre,confortable et le petit déjeuner correct. Nous recommandons!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your awesome review. We appreciate your business. We will be glad to see you again in the future. Thank you once again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback and we appreciate your business
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2019 sur Hotels
La moquette pèse rev partout dans l’hôtel et les chambres est vraiment sale Hôtel correct mais pas assez peopre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we appreciate your business, we are the new owner of the property and during the offseason, we will be doing our project of improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Séjour agreable

Publié le 9 mai 2019 sur Hotels
Personnel sympathique serviable. Seul point à améliorer le petit déjeuner : avoir des fruits c’est le minimum et avoir les quantités suffisantes : pain café Etc...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Odette, for your great review. I appreciate you taking the time out to share your stay with us. Feedback helps us to improve our customer service. Thank you GM.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for this amazing review.Thank you for choosing The Outer Banks Inn. We look forward to seeing you again. Thank you GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2014 sur Hotels
Hôtel très bien situé, chambre convenable, très bon accueil
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
the staff was very polite and helpful. there was a mix-up with our reservation that was made through a third party, but the staff accommodated us with apologetic sincerity. I would definitely return there for another stay in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Outer Banks Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you, Vicki, for taking the time to write a review. We appreciate your great review. It was our pleasure to have you as our guest. We are looking forward to seeing you again in the future.Sincerely
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Extremely hospitable staff that were always cheerful and readily available for any need. Explained checkin and was extremely easy even though we ran late arriving.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Outer Banks Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you, Mr. Clinton, for taking the time to write a review. We appreciate your awesome feedback. It was our pleasure to have you as our guest.We are looking forward to seeing you again in the future. Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
10/10, I would happily stay again! I even got a call earlier in the day that I could check in early- had I not been tied up 6 hours away, I would have jumped at the change to get in early
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Outer Banks Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you, Mr.Lawrence, for your review. We appreciate your amazing feedback. We are looking forward to seeing you again in the future.Sincerely
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
The bed was very uncomfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Outer Banks Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you, Ms. Sarah, for review. I apologize for the issue regarding the bed. We value guest feedback. It helps us to improve. Hope you give us another chance to serve you better in the future.Sincerely