Note fondée sur 117 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
61 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2022 sur Hotels
Very impressed with cleanliness of the room. Quiet and peaceful.
1 sur 5
par un voyageur

Two words FU****G Sucked Worst Hotel ever

Publié le 10 févr. 2022 sur Hotels
The manager and his band of indians all were extremely rude and pushy. I had bookedthat hotel and anyone like it till so.ethi g i the room for a 2nd day they still made us get out and come back at 2 ill be boycotting
1 sur 5
par un voyageur

The Room of despair

Publié le 5 févr. 2022 sur Hotels
When I arrived their were bullet holes in my curtain. The room 214 look like a room off a horror movie. The mirror looked like it was a two way mirror. The light flickered. And the smell of mold and mildew reminded of an old moist basement. The room of despair.
1 sur 5
par un voyageur

Never stayed

Publié le 19 janv. 2022 sur Hotels
They asked for $50 deposit and refused to take anything other than cash rude and uncaring
4 sur 5
par un voyageur

Econolodge happy!!

Publié le 8 janv. 2022 sur Hotels
We often select this property when in Killeen the on property staff is super!!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2022 sur Expedia
We arrived in our room and it immediately smelled of way too many cleaning products and air fresheners. Within an hour I had become sick from inhaling the air. It was not a very pleasant stay. They charged for our dogs per night so we found a cleaner motel 6 right next to them for cheaper and no charge for pets.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2022 sur Expedia