Note fondée sur 169 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Roaches.. changed rooms still roaches

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Sarah! We are apologetic for the unpleasant experience you had with us. Your feedback has been duly noted and we shall put in our continuous efforts to ensure a better experience in the future. Regards, Eva
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us with such awesome words, Sanoyce! We will strive to keep up with your expectations always. Regards, Noah
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Al llegar lo primero que tuve que hacer es matar una cucaracha pensé que iba a ser una noche larga pero no hubo más
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hola Fernando, te pedimos disculpas por las molestias ocasionadas. Queremos agradecerte por compartir tus comentarios tan importantes. Sin duda trabajaremos en ello para garantizar que tu próxima estadía sea increíble. Saludos, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Amber! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Barbara
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
They tried to charge a no show when in I checked in on time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Douglas! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improving our services and we assure you that your next visit will be awesome. Regards, Eva
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Dirty tub and broken chair
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Teah! Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Barbara
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hello, Jasmine! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Cheap
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Pleased to hear your kind words of gratitude, Douglas! We are going to do our best to never fail to impress you every time. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
The staff was way rude to they said I couldn’t get a hotel while I’m 18 when I got a different one and I was 18😭
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Tiauna! Thanks for notifying us about this concern. We will surely highlight this to the relevant team and take corrective action. We assure you for a better experience in the future. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Staff would not let us into the building. We had to talk through a small window. The clerk was hard to understand and spoke very softly. She offered no help at all. We asked to speak to the manager but she said he was not there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Jodie! We are sorry to see that you are not completely satisfied with the services. Be assured, we are striving day and night to make sure your future visits are nothing less than amazing. Regards, Eva