Note fondée sur 927 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Electric charge for car would be good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2023 par Melissa, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Chambre ne correspond pas a la description et il y avait des mouches a l interieur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par The North Star Lodge Staff and Management, Gestion de l’hôtel
We're very sorry to hear about your experience at North Star. We are working hard to address these issues.
5 sur 5
par un voyageur

We will return

Publié le 21 mai 2019 sur Hotels
Great escape for spring skiing Great add on with the heated pool Great opening hours of the pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2019 par The North Star Lodge Staff and Management, Gestion de l’hôtel
Hi Annie, Thank you so much for staying with us; we hope your stay was enjoyable!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2019 sur Expedia
L’emplacement, propre Pas de déjeuner, Pas de douche téléphone, pas d’ascenseur pour le troisième.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2019 par The North Star Lodge Staff and Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us; we hope you enjoyed your stay!
4 sur 5
par Yves

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2016 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montréal

Un arrêt avant Montreal

Publié le 14 août 2015 sur Expedia
L'été, les "ressorts" de ski du Vermont sont vraiment abordables. Celui-ci confirme la règle. Piscine chauffée extérieure a besoin d'un peu d'amour mais était bien propre. Chambre spacieuse et bien organisée. Personnel courtois.
1 sur 5
par un voyageur de Mira Loma

Publié le 20 oct. 2024
I reserved 2 rooms at this property about 6 weeks before our stay. When we arrived, I was informed we had 2 rooms, both on the 5th floor which doesn't have an elevator. One person in my party is elderly and unable to navigate stairs, so we had to pay extra for a room she could get to. After we got to our room and saw the condition, we checked out and went to another hotel. The beds were sagging, part of the lock on the door was missing, part of the bathroom sink fixture was missing, the bed coverings were old and the place seemed like a firetrap.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par North Star Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Like the location..limited amenities..banging noise from plumbing..room was nice bath small and dark
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par North Star Lodge, Gestion de l’hôtel
Thanks for your positive feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
So the first room we were given had a fridge door that would not shut properly. We asked for another room and the second one smelled overpowering of febreeze. We found a plug in sprayer and in looking found someone else’s shorts and socks and that a piece of the ceiling was peeling off. We asked for a third time and were given a room next to a crying infant. As there were only about a dozen cars in the lot and the hotel had 55 rooms ….. In the morning dirty brown water with black particles came out of the sink and shower taps. Worst hotel experience in my life.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par North Star Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Old and smelly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par North Star Lodge, Gestion de l’hôtel
Sorry for your issues . You could have confronted the front desk with any issues you had