Note fondée sur 305 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2024
The front desk person was friendly and respectful.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Nice bed

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Room was good except it can be noisy as it's kinda close to the freeway.
5 sur 5
par un voyageur de Holland

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Located right off the highway. Staff was very pleasant checking in and very accommodating. Room was spacious and clean.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Pool not open
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Very convenient place to stop on my long journey back to Illinois.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Horrible facility

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Worst hotel imaginable, horrible smell throughout facility, mold and feces in room. This building needs condemned. I don’t understand how Wyndham can have this hotel under their unbarella. I don’t understand the good reviews given, I believe those are done by friends or family. I will request a full refund. I will file a complaint with the Department of Health. The best part of the stay was luckly our vehicle was not broken into. Any future guest, go the additional 30-40 miles to the next town, let my experience be a lesson to all of us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The property was so dirty and noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par ANDY, Gestion de l’hôtel
Dear Rebecca ,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham Kimball. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Super 8, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.