Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par James, Gestion de l’hôtel
Thanks for your response it really helps us a lot to inprove on our services
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par James, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review, we take pride in our guest satisfaction,thank you
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2021 par Kimberley Boutique Guest Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review , will will improve our services.
1 sur 5
par un voyageur

Disgusted!!

Publié le 7 mai 2021 sur Hotels
We arrived just before midnight as specified on the booking. The 'Lodge' does not have a name outside, so we battled to find it. The guard said it had 2 names. He did not expect us. There was no number to dail the owners or managers. There was one unsealed teabag in a plastic cup. One pair of slippers, no towels, no globe in the bedside table, no ice in the fridge / freezer. No water, no ice, guard sleeping in the lounge. IT WAS OVERALL AN ABSOLUTE DISAPPOINTMENT. They should not be alowed to advertise on hotels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2021 par Kimberley Boutique Guest Lodge, Gestion de l’hôtel
Hie Anni Sorry for all that , we are going to improve in our standards.