Note fondée sur 541 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
62 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2020 sur Hotels
The hotel was not open. I confirmed with Hotels.com before going because of the hurricane. Hotels.com said they checked and it was open. There was no ref on the building when I arrived. Closed for significant hurricane damage. I slept in the car as everywhere in the area was booked.
1 sur 5
par un voyageur de Lake Charles

Publié le 30 août 2020 sur Expedia
Property was closed. No electric. We believed we had a stay for the night
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2020 par Midge P. , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2020 sur Hotels
Room smelt.only to 2 towels room looked dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2020 par Midge P. , Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback, so sorry we failed to exceed your expectations.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2020 sur Hotels
Room had fleas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2020 par Midge P. , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying.
2 sur 5
par un voyageur

Housekeeping Issues!!!

Publié le 25 mai 2020 sur Hotels
Super 8 needs to be upgraded. The walls and doors are dirty. NEEDS TO BE DEEP CLEANING DO U KNOW THERE'S A VIRUS!!? GOING AROUND.THE SO CALLED MANAGER DOES NOT GREET U SAYS SIGN HERE AND YOUR ROOM KEYS. CEO OF THE COMPANY. So called Wyndham was on the morning news. That hotel in Kinder needs a lot of attention. I know it's to lay down for a night.bit plz make it. Safe. Reason I know former Housekeeping supervisor. If I get sick I know Y. Look out for a law suit!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2020 par Midge P. , Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback.
2 sur 5
par un voyageur

It was not wat I thought u have pay for it wen

Publié le 22 mars 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Needs a little more TLC

Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
Staff very friendly. Carpet had cigarette ashes on it and nothing seemed to have been dusted. Fresh coat of paint on walls.