Note fondée sur 404 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
vieux motel mal rénové, pas très propre, attire des travailleurs saisonniers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello jean-yves,Nous regrettons d'apprendre que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous prenons en compte vos commentaires pour améliorer nos services. Pour toute question ou préoccupation, n'hésitez pas à contacter notre équipe de gestion.
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Gino! Thank you for taking the time to complete this review. We hope you will find your expectations to be far surpassed during your next visit!
par un voyageur
Inadmissible!!!!!!
Publié le 7 oct. 2023 sur HotelsNous sommes arrivés à 3h du matin après des problèmes techniques à notre voiture épuisés et la personne à l’accueil nous a dit que notre réservation etait dépassée, pour la veille ( bien sûr il était 3 h du matin ) et que l’on devait payer une nouvelle chambre chose que l’on a faite car trop fatigué
La personne à l’accueil n’a rien voulu savoir assez désagréable et vu notre niveau d’anglais on a pas bataillé
Je trouve ça inadmissible
A fuir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Guest Relations Specialist , Gestion de l’hôtel
Hi David, We apologize for the inconvenience you experienced during your late-night arrival. This situation should have been handled more smoothly, and we understand your frustration. Please know that we take your feedback seriously and will address this issue with our staff to ensure better communication and guest service in the future. We appreciate your understanding, and we hope to have the opportunity to make it up to you in the future if you choose to stay with us again. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Guest Relations Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Katy, I'm sorry to hear that you had a negative experience. If you'd like to share specific details about what went wrong or any concerns you had during your stay, I'd be happy to try to address them or provide assistance. Your feedback is valuable, and we want to ensure that your concerns are heard and addressed appropriately.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to write a review. We appreciate our guests and their feedback.
par un voyageur
Ça s'est dégradé depuis notre dernière visite.
Publié le 12 janv. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Sorry your stay didn't meet your expectations, we appreciate our guests feedback and will use it to better our guests time spent with us. Thank you
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello jean-luc,Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Diane,We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
clean and good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to post your review. Your feedback is very important, we hope you will stay with us again.
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rene,We apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. We value your feedback and will share it with our team for further improvement. If you have any further concerns, please reach out to our management team directly so they can address them appropriately. Thank you for choosing our hotel and we hope to better serve you in the future.