Note fondée sur 336 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
43 % des clients le recommandent
2,1 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Mennecy, France

Americourt Hotel & Conference Center - décrépit et personnel antipathique

Publié le 26 juill. 2010 sur Expedia
Cet établissement est particulièrement désuet et dans un état de décrépitude général avancé : escaliers extérieurs dont la carcasse en fer est totalement rouillée et par endroits ne tient que par un seul montant, chambre intérieure non nettoyée de ses toiles d'araignées un peu partout, électricité limite ou les prises murales s'enfoncent avec le mur lors de leur utilisation et variations de la luminosité dues a des baisses de tension, chambre généralement dans un style et mobilier totalement sixties de l'époque. Chambre très bruyante. Aucune connexion WIFI possible malgré les énormes affiches l'annonçant. Petit déjeuner compris mais très basique. Personnel de la réception au check-out particulièrement désagréable. Il est impossible trouver quelque bon point et de recommander cet hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
It was awesome
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Ridiculously scuzzy place, falling apart! We turned right around and ran out!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
I did not stay at this hotel we cancelled the same day because it was dirty, not well maintained and a hurricane was on its way that did alot of flood damage around the area. Expedia is giving me a hard time to get my refund. I am not ever going to use Expedia after this. Customer Service was I did not stay at yhis hotel we cancelled the same day but Expedia is giving me a hard time to get my refund. I am not ever going to use Expedia after this. Customer Service was unprofessional and did not give details plus one guy in customer service there was rude to me, he mocked me and did not give details, plus one guy in customer service there was rude to me and mocked me. I am more upset with Expedia and how unprofessional they were with me as well as with Affirm.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
I was charged for a room but unable to stay and havent recieved a refund. The said expedia shouldnt have booked it when there was no rooms. How is that my fault.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
10/10 would not recommend staying at this hotel. My husband and I checked in after booking a stay for a week, and we only stayed two hours. The bath tub was broken and leaking. There were roaches coming from behind everywhere. I mean everywhere, from under the fridge, under the dresser, from behind pictures above the bed. We went up to the front desk and checked out, explained why we were leaving, and they said they would email us a receipt of us checking out and refund our money to our bank. They never did that, instead I received a phone call from the manager a week later saying they were going to have to charge us for an extra day because we never checked out. It was an all around bad experience and I would not recommend anybody stay here.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
It is a very nice motel and beautiful rooms