Note fondée sur 421 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2019 sur Hotels
Chambre très propre, matelas confortable. Petit dejeuner correct mais le commis était en retard ce qui fait que les oeufs n'étaient pas chauds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Lisa B, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review. I apologize for the cold eggs , I assure you this is not does not happen often. We hope to see you again in the future and I promise you a much better breakfast.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Emplacement adéquat

Publié le 10 févr. 2017 sur Expedia
Selon notre plan de voyage, l'emplacement était adéquat. Prix raisonnable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2017 par Lisa Barnett, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. It's always a pleasure to hear back from our guest . We look forward to seeing you again in the future. Have a wonderful day!! Sincerely, Lisa Barnett Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2024
They used the the snug foot print of the facilities very well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par EE, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how your stay with us was I will pass along your comments to the entire staff. We look forward to your next.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2024
Easy access to 81.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par EE, Gestion de l’hôtel
Thank you for you recent review of your stay with us at Comfort Inn South. We look forward to your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par ee, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire staff I would like to apologize for failing to exceed your expectations during your stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
For 15 years I have hosted family and friends who come to visit me by making and paying for their rooms at this facility. As I was checking in my visiting family, the staff demanded an additional $100.00 per room because I live locally. Rude and totally unacceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for staying with us. The 100 was deposit only, and that is also called incidental deposit that is required by ALL the guests per the hotel policy. That was NOT an additional charge. You can call us if you need further clarification. Our staff is highly trained and professional. Any feedback we take seriously.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Augustus, thank you for taking staying with us. Really appreciate your feedback for a nice stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maritza, thank you for your feedback. Glad to know you had a wonderful stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par EE, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn South.As a guest you are truly valued.Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par EE, Gestion de l’hôtel
Dear Karen, Thank you for taking the time to let us know how your stay with us was. I will pass along your review.