Note fondée sur 161 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Marcel
Publié le 25 août 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2019
The property is undergoing "rejuvenation "....the outside is a mess with various odd jobs occuring. The front desk has no clue as to what room we were assigned to. The worse hotel experience of my life. We had two nights prepaid..
Left as soon as we could get out after the first night. The front desk could not give me a receipt because they had two different names registered in the room we were in..could not find our name in the computer. They should be closed down.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2019 sur Hotels
Rooms were dirty, premises were a mess, would never stay there again
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 août 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 août 2019 sur Hotels