Note fondée sur 1 063 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
la chambre était bien, air climatisé bruyant
option déjeuné : pas de verre pour le jus, devais prendre ceux pour le café. pas de beacon, ni de saucisse, ni de crêpe, ni d'œuf brouillé. sirop de poteaux. pas de muffin, ni de croissant ou de muffin anglais. œufs dur 2 choix de céréales. pas de micro-onde pour chauffer le gruau. obligé de le faire avec de l'eau chaude de la machine à café.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Raphael,Thank you for your review. We appreciate your feedback regarding breakfast options and will work to improve the variety and availability for our guests. We hope to welcome you back for a better experience.Best regards,Days Inn by Wyndham Kingston
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Convenient location. intriguing pancake machine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Normand,Thank you for your review! We’re glad you found our location convenient and enjoyed the pancake machine. We look forward to seeing you again!Best regards,Days Inn by Wyndham Kingston
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Tout etait parfait! La propreté des lieux impeccable!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Francine,Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that you found everything perfect and the cleanliness impeccable. We look forward to welcoming you back.Best regards,Days Inn by Wyndham KingstonHotel Management Team
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Le congélateur était plein de givre et empêchait la porte du frigo de se fermer.
Pour le reste, tout était bien, sauf que le déjeuner n'offrait pas trop de choix, seulement des oeufs et des crèpes pour un déjeuner chaud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,Thank you for your feedback. We apologize for the issue with the freezer and the limited breakfast options. We will address these concerns with our team to ensure a better experience in the future.Best regards,Days Inn by Wyndham KingstonHotel Management Team
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Odeur d’humidité dans les chambres en raison du tapis , désagréable cette odeur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne,I’m sorry to hear about the musty smell in the rooms. We appreciate your feedback and will work on improving the situation to ensure a more comfortable stay for our guests.Best regards,Days Inn by Wyndham KingstonHotel Management Team
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Morgan W - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for your 10/10 rating! We're thrilled to know you enjoyed your stay. Your feedback means a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another great experience!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
L’emplacement est bien. L’hôtel est propre et semble bien entretenu. Le seul commentaire négatif est concernant les employés à la réception qui semblaient blasés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,Thank you for your feedback. We’re glad you found the location and cleanliness of the hotel to your liking. We apologize for the impression you had of our reception staff and will work on improving their service.Best regards,Days Inn by Wyndham KingstonHotel Management Team
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Good hebergement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear NATHALIE,Thank you for your excellent 4-star review! We’re delighted to hear that you had a great experience with us. Your positive feedback is very encouraging, and I will be sure to share it with the entire team.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Days Inn by Wyndham KingstonHotel Management Team
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Serge,Thank you for your feedback. We appreciate your comments and will share them with our team to identify areas for improvement. If you have any specific suggestions or details, please feel free to let us know. We hope to provide a better experience on your next visit.Best regards,Days Inn by Wyndham KingstonHotel Management Team
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Jeet Patel - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Zahra,Thank you for your excellent 5-star review! We’re delighted to hear that you had a great experience with us. Your positive feedback is very encouraging, and I will be sure to share it with the entire team.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Days Inn by Wyndham KingstonHotel Management Team