Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par The Delta Team, Gestion de l’hôtel
Hello Jean Pierre,Thank you so much for your review of the Delta Kingston Waterfront. We appreciate your loyalty as an Marriott Bonvoy member. We were pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.Sincerely,The Delta Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Front Desk Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your outstanding review! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. While we didn’t get a detailed message about your stay, your high rating speaks volumes and truly motivates us to keep up the good work. If you have any specific feedback or suggestions, we’d love to hear them as we continually strive to improve. We look forward to welcoming you back in the future!Warm Regards,Delta Hotels by Marriott Kingston Waterfront
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par The Delta Team, Gestion de l’hôtel
Hello Stephanie,Thank you so much for your review of the Delta Kingston Waterfront. We appreciate your loyalty as an Marriott Bonvoy member. We were pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.Sincerely,The Delta Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Très bien situé , avec tous les services
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hello Johanne,Thank you so much for your outstanding review! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. While we didn’t get a detailed message about your stay, your high rating speaks volumes and truly motivates us to keep up the good work. If you have any specific feedback or suggestions, we’d love to hear them as we continually strive to improve. We look forward to welcoming you back in the future!Warm Regards,Delta Hotels by Marriott Kingston Waterfront
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
The parking is full, we asked for an EV charger, the parking attendant can’t help us and just disappear with an other customer in the middle of the conversation. Not acceptable for a 4 star hotel. Poor service.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia