Note fondée sur 754 évaluations de clients

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3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to offer us a review on your stay. We value all our customers reviews and are happy our team contributed in making your stay positively memorable based on the grades given to us by you.We are also delighted to have been of service to you and thank you for making us your preferred choice.
5 sur 5
par un voyageur

Agréable séjour

Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
Agréable séjour. Chambre confortable. Personnel attentif. Service lent au restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We thank and appreciate you for taking the time to offer us a review on your stay. We value all our customers comments and are happy our team contributed in making your stay positively memorable. We are also delighted to have been of service to you and thank you for making us your preferred choice. We not your area of concern and have since addressed same. We look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Je m'attendais à mieux

Publié le 12 juin 2019 sur Hotels
à la Réservation le tarif semblait attractif. au check-in : chambre pas prête et on m'a demandé de payer alors que le paiement avait été déjà fait via hotel.com logement : on m'a affecté à un logement près de la piscine en me disant que j'avais "de la chance". En fait c'était extrêmement bruyant (musique, discussions des gens, passage, nettoyage...) alors que j'avais demandé un logement calme. Logement correct avec grand écran et bureau, mais sans plus. Le personnel du bar de la piscine épie le moindre de vos mouvements quand vous entrez ou sortez de votre chambre, c'est désagréable. La connexion internet par Wifi était très médiocre, je n'ai pu me connecter à certaines applications que j'utilise normalement en voyage. Le petit déjeuner est censé ouvrir à 6h30. En fait on vous permet de vous asseoir à 6h30 mais il faut attendre 7h pour être servi, les gens arrivant à 6h55 ont leur petit déjeuner en même temps que vous. Le personnel était peu chaleureux à une exception près, la qualité de la nourriture très moyenne et le choix extrêmement restreint. Si insatisfait que j'ai arrêté d'y aller les deux derniers jours de mon séjour, alors que le petit déjeuner était inclus. Une employée s'est montrée particulièrement désagréable, affichant une réelle mauvaise volonté. Propreté bonne sans être exceptionnelle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par Gillian Logan HFS Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for offering us a review on your stay. We value all our customers comments. While I have noted all concerns expressed by you, it difficult for me to investigate same as you have not offered us an identity neither by name or room number. That information is necessary to help us to seek a resolution for all concerns expressed. I apologize for any discomfort you may have experienced and look forward to hearing from you.
2 sur 5
par christelle

Publié le 21 juill. 2017 sur Hotels
Arrivee en avance donc chambre pas prête , revenue à 15h20 et toujours pas prête! Une chambre de 3 lits avec 2 serviettes ... jai demandé à l'homme qui conduit la voiturette avec les bagages, JAttend toujours ! Je me suis tournée au final vers une femme de ménage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2017
Merci pour votre avis. Nous travaillons fort pour améliorer nos services.
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel très moyen dans l'ensemble

Publié le 9 déc. 2016 sur Hotels
Séjour d'affaires donc peu de temps passé à l'hôtel, ceci dit dit me semble bien trop cher en relation à l'état général vieillot, au service sympathique mais lent et peu professionnel. Absence de facture au check-out à signaler également. Et attention ... rien à voir avec la chaîne bien connue Four Seasons ce qui devrait être signalé afin d'éviter les confusions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2018 par Guest Relations HFS, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Thank you for review. Your comments have been noted and being addressed. We appreciate your feedback and apologize for not being able to meet your expectations. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Just simply beautiful quiet . It’s like a home away from home. Safe place and the staff are very nice and friendly. The food is just excellent. A little piece of paradise in the heart of busy new Kingston.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customers Thank you for taking the time to offer us a review on your stay. We value all our customers comments and are happy our team contributed in making your stay positively memorable. We know you have choices and are delighted to have been given the opportunity to serve you during your stay. Thank you for making us your preferred choice. We are also very happy that you enjoyed the ambiance and location of our hotel. Your comments have been shared with our team members. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
The Jamaican breakfast is a can’t afford to miss it. So good. Beautiful quiet place. I enjoy staying here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Claudette Thank you for taking the time to offer us a review on your stay. We value your comments and are delighted to know the Jamaican Breakfast was enjoyable.We know you have options hence we are delighted to have been given the opportunity to serve you during your stay. Thank you for making us your preferred choice. We are also very happy that you enjoyed the ambiance and location of our hotel. Your comments have been shared with our team members. We look forward to your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Have a country feeling. she disliked not having a microwave in each room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Robin,We appreciate you taking the time to offer us a review on your stay and assure you that we value all our customers comments.We have noted your area of concern and are sorry you had not brought this to the attention of our reception desk during your stay which would have given us an opportunity to address same with the most appropriate option. Thank you for making us your preferred choice. We look forward to your next visit
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Errol,We know you have choices and are happy you gave us the opportunity to serve you. It is always our aim to provide all our customer with the best possible service.Your feedback is very important to us as it affords us an opportunity to communicate with you. The grade given to us by you is an indication that your stay was positively memorable. We are happy that our team contributed in making your stay memorable.Thank you again for your patronage. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Crage,We know you have options and are happy you gave us the opportunity to serve you by making us your preferred choice. It is always our aim to provide all our customer with the best possible service, hence your review is important to us as it affords us an opportunity to communicate with you. The grade given to us by you is an indication that your stay was positively memorable. Thank you for your patronage. We look forward to your next visit.