Note fondée sur 768 évaluations de clients

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3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to offer us a review on your stay. We value all our customers reviews and are happy our team contributed in making your stay positively memorable based on the grades given to us by you.We are also delighted to have been of service to you and thank you for making us your preferred choice.
5 sur 5
par un voyageur

Agréable séjour

Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
Agréable séjour. Chambre confortable. Personnel attentif. Service lent au restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We thank and appreciate you for taking the time to offer us a review on your stay. We value all our customers comments and are happy our team contributed in making your stay positively memorable. We are also delighted to have been of service to you and thank you for making us your preferred choice. We not your area of concern and have since addressed same. We look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Je m'attendais à mieux

Publié le 12 juin 2019 sur Hotels
à la Réservation le tarif semblait attractif. au check-in : chambre pas prête et on m'a demandé de payer alors que le paiement avait été déjà fait via hotel.com logement : on m'a affecté à un logement près de la piscine en me disant que j'avais "de la chance". En fait c'était extrêmement bruyant (musique, discussions des gens, passage, nettoyage...) alors que j'avais demandé un logement calme. Logement correct avec grand écran et bureau, mais sans plus. Le personnel du bar de la piscine épie le moindre de vos mouvements quand vous entrez ou sortez de votre chambre, c'est désagréable. La connexion internet par Wifi était très médiocre, je n'ai pu me connecter à certaines applications que j'utilise normalement en voyage. Le petit déjeuner est censé ouvrir à 6h30. En fait on vous permet de vous asseoir à 6h30 mais il faut attendre 7h pour être servi, les gens arrivant à 6h55 ont leur petit déjeuner en même temps que vous. Le personnel était peu chaleureux à une exception près, la qualité de la nourriture très moyenne et le choix extrêmement restreint. Si insatisfait que j'ai arrêté d'y aller les deux derniers jours de mon séjour, alors que le petit déjeuner était inclus. Une employée s'est montrée particulièrement désagréable, affichant une réelle mauvaise volonté. Propreté bonne sans être exceptionnelle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par Gillian Logan HFS Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for offering us a review on your stay. We value all our customers comments. While I have noted all concerns expressed by you, it difficult for me to investigate same as you have not offered us an identity neither by name or room number. That information is necessary to help us to seek a resolution for all concerns expressed. I apologize for any discomfort you may have experienced and look forward to hearing from you.
2 sur 5
par christelle

Publié le 21 juill. 2017 sur Hotels
Arrivee en avance donc chambre pas prête , revenue à 15h20 et toujours pas prête! Une chambre de 3 lits avec 2 serviettes ... jai demandé à l'homme qui conduit la voiturette avec les bagages, JAttend toujours ! Je me suis tournée au final vers une femme de ménage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2017
Merci pour votre avis. Nous travaillons fort pour améliorer nos services.
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel très moyen dans l'ensemble

Publié le 9 déc. 2016 sur Hotels
Séjour d'affaires donc peu de temps passé à l'hôtel, ceci dit dit me semble bien trop cher en relation à l'état général vieillot, au service sympathique mais lent et peu professionnel. Absence de facture au check-out à signaler également. Et attention ... rien à voir avec la chaîne bien connue Four Seasons ce qui devrait être signalé afin d'éviter les confusions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2018 par Guest Relations HFS, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Thank you for review. Your comments have been noted and being addressed. We appreciate your feedback and apologize for not being able to meet your expectations. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2024 sur Expedia
In the heart of New Kingston that there was this tranquil place with great staff and food. Can’t wait to come back. The food was absolutely amazing. Thank you for making this a memorable experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hi Trisha,Thank you for rating your experience! We are happy that you had a wonderful experience with us here at Hotel Four Seasons and we gladly anticipate your next visit with us. We hope you have a wonderful day
4 sur 5
par un voyageur de Mississauga

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
I liked that the property was swept and common areas kept clean throughout the day. Did not get to enjoy the pool and spa facilities because of my hectic schedule. Guest/dining experience was good. Overall I was very pleased with my stay at the Four Seasons Hotel. Next time I anticipate my stay to be longer, so I will have more to say
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Monique, Gestion de l’hôtel
Happy Tuesday Grace,We want to thank you for taking the time out of your busy schedule and we appreciate your feedback. We can’t wait to host you again here at The Hotel Four Season. Hopefully next time your schedule will permit you to enjoy more of our wonderful amenities here at our property. I hope you have an amazing day and thank you again for making The Hotel Four Seasons
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hi Troy,Was there anything we could have done to add to your experience and make it more memorable?
3 sur 5
par un voyageur

Quiet

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
No bar open, restaurant had very limited menu, no entertainment on a Friday night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hi there,We appreciate you providing your feedback and I apologize for your underwhelming experience.Here at Hotel Four Seasons we are committed to improving and ensuring that all our Guest that visit our property feels amazing and excited for his/her return. With that being said hopefully if you choose to return to us, we will have worked on all the areas you’ve made mention and once again we thank you for your feedback. Have a great day and we look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Overall great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear KimberlyWe thank and appreciate you for taking the time to offer us a review on your stay. We value all our customers comments and are happy our team contributed in making your stay positively memorable.We were delighted to have been given the opportunity serve you during your stay and thank you for making us your preferred choice.We look forward to your next visit.