Note fondée sur 71 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
cage d'escalier et couloir d'une autre epoque. Petit déjeuner pas appétissant. Beaucoup de Febreze pour couvrir les mauvaises odeurs. Ressemble plus a un motel qu'a un hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Team,, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we regret that you are unhappy with your stay. We apologize for any inconvenience you had during your stay. We hope to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
dear guest thankyou for choosing Ramada Kingston for your recent stay. We look forward to see you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Hotel Team,, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest thank you for taking your valuable time to submit a review. We value your feedback and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur de Nepean

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Only one thing that would have made the whole . experience rate excellent is that the bathtub shower needs to have safety bars to assist entrance and exit and prevent falls while in the tub showering. As seniors we appreciated the ground floor room with patio doors providing direct access to the parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sharon, thank you so much for staying with us, we sincerely apologize for the issue you had with bathtub, we will consider your feedback and look forward to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Good and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for selecting Ramada By Wyndham Kingston for your recent stay. We hope to see you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Clean and quiet. It was perfect for our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotel Team,, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for staying with us we value your feedback and look forward to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Chambre propre et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for staying with us we value your feedback and look forward to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Le jus orange etait diluer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Diane thank you for choosing Ramada By Wyndham Kingston for your recent stay. We value our feedback and look forward to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Normand, thankyou for staying with us, We value your feedback and acknowledge your valuable feedback. Our team always step forward to make the guest stay comfortable and enjoyable. we look forward to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par hotel team, Gestion de l’hôtel
Dear Michael thankyou so much for staying with us, We value your feedback and look forward to see you again soon.