Note fondée sur 1 066 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Très moyen
Publié le 20 août 2022 sur HotelsHôtel correct. Service catastrophique.
Au restaurant ils ne comprennent rien et on attend des heures.
Au bar c'est pareil.
Personne pour vous aider avec les bagage.
On dirait que tout le monde fait son premier jour de job : ils ne comprennent pas ce qu ils doivent faire et disent et font n importe quoi
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great place
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
S hotel is a well-kept property with beautiful charm, and makes you feel like you’re in a 10 star resort. Food was delicious exceptional service tidy and definitely will be returning. If you’re thinking about booking do it now you won’t regret it
par un voyageur de bronx
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Always a great breakfast (keep it up ) and the staff is always welcoming. It's a home away from home
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
I booked 2 rooms. One for me and one for my sister in law and her kids. There was a clear distinction in how she was treated as opposed to me. When her and the kids were at the pool, the bartenders treated her like she was a second class citizen, assuming she couldn't pay for the beverages or meals. Even when she went to the front desk to request a bottle of wine for my room which was complimentary, she was dismissed saying we don't give complimentary wine before a proper Investigation was done. I had to call and straighten it out and the young lady even hung up the phone without saying "i apologize for the inconvenience" just disconnected mid conversation. I'm very disappointed in the service disparity especially from this hotel, which I've stayed at countless times. I do hope training is implemented to remedy these kind discriminatory behavior.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Loved my stay