Note fondée sur 16 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
60 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2019 sur Expedia
I liked the location, the friendly staff and good service, also the outside appearance of the hotel. The room I was in was good, only thing missing was a small refrigerator.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
The service was decent and the property generally clean, however the hot water supply was highly unreliable and we were forced to take cold showers on several occasions.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2019 sur Expedia
when we arrived and tried to have a shower, there was nothing coming out. we called to the front desk, the problem was resolved the next day, but we where only there for the night. Tried to go for dinner and was told no menu, just chicken breast and choice of potato. No thanks. Tried for breakfast the next morning at 7:30 and everything was chained up. Not impressed, if restaurant not available tell me when I book so I can make other arrangements. After a long day of travel a hot shower and a meal is what I want.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montreal, QC

SVG- 3 days stay including Bequia

Publié le 13 févr. 2018 sur Expedia
Pour : Everybody was courteous and helpful.
Emplacement : The location was excellent; just a 7 minute walk from the port and of course, close to groceries and other amenities.
I don't require much luxury. The room was more than adequate and the breakfasts were excellent. The hotel was well placed; not far from the town and port, where the ferries leave to other islands.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2018 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you Melanie for your review ! We appreciate you choosing Haddon Hotel and do hope to see you in the future again !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2017 sur Expedia
Room was not available. I cam in late and had to be moved to another hotel. Very bad
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2017 sur Hotels