Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Hôtel formidable, personnel très compétent et à l’écoute, je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par RRM Hilton, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir choisi Hilton Kinshasa. Nous espérons vous revoir très bientôt.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par RRM Hilton, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir choisi Hilton Kinshasa.Nous espérons vous revoir très bientôt.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
R a s
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Pierre-Maxime De Jongh, Gestion de l’hôtel
Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous évaluer. Votre opinion est très importante pour nous, car elle nous aide à améliorer constamment la qualité de nos services. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche et vous offrir une expérience encore meilleure.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Everything was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Feza Saida / Community Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Ramazini,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that everything was great during your stay. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience at Hilton KinshasaRegards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Feza Saida / Community Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rachel,Thank you for your review and for giving us an 8/10! We are pleased to know that you had a great experience at Hilton Kinshasa. Your feedback encourages us to continue striving for excellence.If there’s anything specific that you think we could improve on to make your next stay a perfect 10/10, we would love to hear your thoughts. Your insights are invaluable to us as we aim to provide the best possible experience for our guests.We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Feza Saida / Community Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Palthi,Thank you for your fantastic 5/5 review! We’re thrilled to hear you had a great experience at Hilton Kinshasa. We look forward to welcoming you back for another amazing stay!Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

5 Stars

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
My stay at Hilton Kinshasa was wonderful, the Hotel was really clean and the staff were very helpful and quick to assist. A big shout out to the staff on the 4th floor terrace/bar, especially Giselle, Yolande and Elvis for they good manners and customer care
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par RRM Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for choosing Hilton Kinshasa.We are very pleased that you had a wonderful stay with us. We appreciate your kind response.We hope to see you again.Thank you.Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful hotel. Food is not varied enough and way overpriced with over-reliance on buffets. I asked for pondu as a side dish for my child and the only way to get it was by paying 50 dollars for the entire buffet. Laundry for a few items was 165 dollars. Conference rooms were very convenient for business meetings. Outdoor areas were very nice and staff friendly and competent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Feza Saida / Community Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to hear that you enjoyed Hilton Kinshasa, the convenience of our conference rooms, the outdoor areas, and the friendly and competent service from our staff.However, we are sorry to learn about your disappointment with the food variety and pricing. We appreciate your comments on the buffet and will review our options to ensure they offer better value and variety in the future. We also take note of your feedback regarding the laundry charges and will evaluate this to see if there are ways to improve.Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to enhance our guest experience. We hope to have the opportunity to better serve you on your next visit.Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Terrible service!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Feza Saida / Community Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction est notre priorité, et il est clair que nous avons manqué à nos engagements durant votre visite. Nous aimerions en savoir plus sur les problèmes spécifiques que vous avez rencontrés afin de pouvoir y remédier et améliorer notre service pour nos futurs clients. Pourriez-vous nous contacter directement à [adresse e-mail ou numéro de téléphone] afin que nous puissions discuter plus en détail de vos préoccupations ?Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir l'expérience de qualité que vous méritez.Cordialement,