Note fondée sur 27 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par Didier Coeln, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2017 sur Hotels
Très bon accueil de l'ensemble du personnel, un beau buffet pour le petit déjeuner et bonne situation géographique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2017
Monsieur, Madame,
Salutations du Kin Plaza Arjaan by Rotana.
Nous apprécions le temps que vous avez pris de nous faire part de votre expérience au Kin Plaza Arjaan by Rotana.
Nous sommes ravis de lire votre satisfaction et de savoir que nos services ont été à la hauteur de vos attentes.
Nous vous remercions d'avoir choisi Kin Plaza Arjaan by Rotana et nous souhaitons vous accueillir de nouveau chez nous.
Cordialement,
Ursula Chidiac
General Manager
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Poor customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par S.A, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback. We truly appreciate you sharing your experience with us at the Kin Plaza Arjaan.However, I note your comment about the poor customer service. This is certainly not the experience we aim to provide at the Kin Plaza Arjaan, as we strive to maintain a perfect service. I will be sure to pass along your feedback to our concern department to investigate this issue and ensure it is properly addressed going forward.Thank you again for your review. It is feedback like yours that helps us continually improve our offerings and service standards at the Kin Plaza Arjaan.Simon Azizi General Manager
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par S.A, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide such detailed feedback on your recent stay at Kin Plaza Arjaan By Rotana. We are thrilled to hear that you had an exceptional experience and we greatly appreciate your 5/5 overall satisfaction rating.It's wonderful to know that you felt welcomed, comfortable, and appreciated during your stay. Your positive comments about the hygiene practices, check-in/check-out process, guest room, cleanliness, dining, and environmental sustainability efforts are all very encouraging. The feedback you've provided will help us continue improving and maintaining the high standards our guests expect. We're grateful for your business and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Simon Azizi General Manager
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
The services is excellent
par un voyageur
Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
Unprofessional staff
par un voyageur
Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
Clean and quiet place. the dining options were very good.
par un voyageur
Nice hotel but expensive restaurant
Publié le 25 févr. 2020 sur HotelsWe like the hotel. Love the pillows, makes for a comfortable sleep. The staff is friendly and helpful. The restaurant is way too expensive and the food isn't that great. We started eating at Eric Kayser, a little restaurant on the ground floor of the Kin Plaza Mall. They have great food at half the price.