Note fondée sur 541 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2015 sur Hotels
A good night sleep
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2024
Great property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Quite and clean
5 sur 5
par un voyageur de Fort Worth

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
We checked in late in the evening and the staff was very warm and welcoming. On the second day we lost our key and the staff walked us to our door to ensure we got in. Anything we needed they were incredibly prompt and friendly. The hotel wasn’t conveniently located to where we were visiting but their hospitality made the drive worth it. 10 out of 5 stars for the entire staff!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Being a Hilton member I was shocked with this Hampton. First, was minor issue being the room reserved was not available and assigned a different room. Second, was a major issue. The bathroom looked as though it was not cleaned with built up dirt in corners and dried fecal matter left on toilet seat! Third, with raining outside, window leaked water inside sill and puddled on floor. Forth, One of the two elevators floor has deteriorated or been damaged that there is clearly a hole under tiles. I will never stay there again. Shameful conditions for a Hilton group property.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
The person who prepares breakfast didn’t show.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels