Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Expensive than its offer.

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
The place is located at very narrow corners. Ventilation is very dirty. Hairs on the floors. Only offers 3 parking space. If you find no spot, you have to pay extra money to park at somewhere far from the place everyday. No matter how many days you stay, you will have only 1 towel per person. Tablet pc in the room is broken. So can't contact with the staff. No flexibility at all. You can't check in at 14:59. Overall, it is very expensive than its offer.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

非常不愉快的經驗

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
飯店給的導航是錯的,到同集團另一個飯店,名字太相似,易搞混。客服又不太懂英文,產生許多誤會。後面行程大亂。另外床已經變形,超不舒服。廁所壁紙也都蹺起來,非常不推薦的飯店。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
部屋は綺麗だったけど、浴室内の換気扇のホコリとかが気になった。シャワーヘッドが壊れていて、修理依頼の連絡が手間だった。修理するまでの連絡はあったけど修理が終わったあとの連絡が無く、修理が完了したかどうかは宿に戻るまで分からなかった。部屋数に対して車を停められる台数が少なすぎる。立地的にしょうがないのかもたもだけどもう少し停められると良かった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par カスタマーサポート東, Gestion de l’hôtel
この度は当ホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございます。 また、多くのホテルの中から当ホテルをお選び頂き重ねて御礼申し上げます。お部屋の修理の件や駐車場につきまして、貴重なご意見ありがとうございます。 この度のご指摘につきましては、改善・検討をしていきたいと思います。今後はお客様にご満足いただける様、精一杯努力してまいります。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
雖然距離港區走路約8分鐘,但是住宿空間很適合自駕及家庭旅行
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par カスタマーサポート東, Gestion de l’hôtel
非常感谢您选择我们的酒店。我们还要感谢您的反馈意见。我们很高兴看到您在我们这里度过了愉快的住宿时光。我们将竭尽所能,让您在我们这里度过愉快的时光。 我们期待您的再次光临。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
The property is clean and the space is large. The only bad thing about this place is the check-in procedures. Since there is no staff in the building, your only way to access is by the email sent by the property owner. The email arrive at 6pm on the day I check-in, after I reach out many time and through email, their offical website and Expedia. Take your risk when consider this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par カスタマーサポート東, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you again for choosing our hotel out of many hotels.Thank you for your valuable feedback regarding the check-in procedure. We will improve and consider your suggestion. We will continue to do our best to satisfy our guests.We sincerely look forward to welcoming you again.