Note fondée sur 871 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par AF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take great pride in Comfort Inn and the services we provide for our valued guest. We are so glad you enjoyed your stay. We look forward to providing you with wonderful accommodations and experiences each time you are in town. Kind regards,Amit Fogat
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par AF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us. We hope for an opportunity to properly host you in the future. Sincerely, Amit FogatGeneral manager
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par AF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a valued guest . Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Amit FogatGeneral manager
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
The rooms need a big renewing of all. Furniture, bathroom element, ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par AF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a Choice Privileges member. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Amit FogatGeneral manager
par un voyageur
Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Tour était correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par AF, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel.Nous sommes reconnaissants de vos commentaires qui ont une grande valeur à nos yeux, et qui seront transmis à notre équipe. Vos réponses, dans le cadre du sondage, serviront d’encouragement auprès des membres de notre personnel, qui visent continuellement à améliorer la qualité de nos services afin d’offrir une expérience exceptionnelle à chacun de nos clients. C’est pour nous un plaisir de recevoir les commentaires positifs.Nous vous remercions encore une fois d’avoir partagé votre expérience avec nous. Nous espérons que votre prochaine visite sera encore plus agréable que la précédente.Veuillez recevoir, Marsha, nos plus sincères salutations.Amit FogatGeneral manager
par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Il y avait une senteur de cigarette dans la chambre même si c’est une chambre non fumeur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par AF, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel.Au nom de toute notre équipe, je souhaite exprimer nos regrets de n’avoir pu répondre adéquatement à vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et vos commentaires serviront à apporter des améliorations afin d’offrir dorénavant une expérience exceptionnelle à chacun de nos clients.Nous espérons que vous considérerez notre établissement pour un prochain séjour afin de nous donner l’occasion de vous offrir une meilleure expérience.Veuillez recevoir, Shubdeep, nos plus sincères salutations.Amit FogatGeneral manager
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par AF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Amit FogatGeneral manager
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par AF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. As a Choice Privileges member you are truly valued. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us. We hope to see you again soon. Sincerely, Amit FogatGeneral managerComfort Inn
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Salle de bain avec lavabo bloqué et toilette qui flushe mal. État du bain douche très vieillot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par AF, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. As a Choice Privileges member you are truly valued. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us. We hope to see you again soon. Sincerely, Amit FogatGeneral managerComfort Inn
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par AK, Gestion de l’hôtel
Thanks for stay