Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Amanda Phillips - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Caroline for the lovely review. We are so delighted you enjoyed your most recent stay here with us. We look forward to welcoming you back the next time you are in the Waterloo Area. Sincerely,
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2023 sur Expedia
Pas de piscine. Pas de bonnet de douche. Chaise de bureau inconfortable et espace bureau mal désigné. Le déjeuner n’est pas inclus dans le prix. Il y a de meilleur hébergement a proximité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Amanda Phillips - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Melou for the review, we do have shower caps at the front desk for our guests if they request them. We do have different room styles with different set ups, if you would like next time we can show you a couple to figure out which set up works best for you. Our Bistro is only open for Breakfast and Dinner, but we can always recommend many find local family owned establishments around if you want to try something new for lunch, we are always here to help. We look forward to welcoming you back the next time you are in the Waterloo Area. Sincerely,
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2021 par Kay, Gestion de l’hôtel
thank you Marc-Andre!
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2020 par Kay, Gestion de l’hôtel
Sincere appreciation to you Antonio for staying and posting your 10 out of 10 score!
Kay Koot, general manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par Cassandra C., Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. I am sorry to hear that the service you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 25 août 2018 sur Hotels
Très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2018 par Cassandra, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Thank you for taking the time to provide us with your review, and we are pleased you enjoyed our spacious and clean guestrooms. We hope to welcome you back the next time you visit the St. Jacobs area.
par un voyageur
Publié le 19 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2018 par Cassandra, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to provide us with your review. We hope to welcome you back the next time you visit the St. Jacobs area.
par un voyageur de Montreal
Publié le 30 sept. 2017 sur Expedia
Un peu déçu: pas de piscine, pas d'endroit pour s, assoir a l'extérieure( terrase), pas de buffet déjeuner.
les environ manque de dynamisme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2017 par Ryan P, Gestion de l’hôtel
Dear josée,
Thank you for taking the time to share your feedback, and we are sorry we don't offer your desired amenities, but we do hope you experienced the level of service we pride ourselves on, and we have shared your comments with our department heads. We do hope to welcome you back the next time your travels bring you to the region.
par un voyageur
Publié le 11 juin 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2017
Thank you very much for taking time to give us your feedback