Note fondée sur 522 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 avr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2023 sur Hotels
La chambre avait besoin de se faire vadrouiller.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Staybridge Suites – Waterloo/St. Jacobs, Gestion de l’hôtel
Hello Richard, Thank you for the 5 star review of our brand new hotel! We highly appreciated your feedback of your recent stay with us. Our entire team from Front Desk, Housekeeping, Food and Beverage, Engineering and the Management works hard every day to exceed your expectations. It is our pleasure to have served you to the best of our abilities. We look forward to welcoming you back in the near future! Your friend in Hospitality, Staybridge Suites – Waterloo/St. Jacobs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Staff was friendly, the Jacob’s market was right across from the hotel, the room was clean. The breakfast was good as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Staybridge Suites – Waterloo/St. Jacobs, Gestion de l’hôtel
Hello Aman, Thank you for the 5 star review of our brand new hotel! We highly appreciated your feedback of your recent stay with us. Our entire team from Front Desk, Housekeeping, Food and Beverage, Engineering and the Management works hard every day to exceed your expectations. It is our pleasure to have served you to the best of our abilities. We look forward to welcoming you back in the near future! Your friend in Hospitality, Staybridge Suites – Waterloo/St. Jacobs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Staybridge Suites Waterloo, Gestion de l’hôtel
Hello Lisa, Thank you for the 5 star review of our brand new hotel! We highly appreciated your feedback of your recent stay with us. Our entire team from Front Desk, Housekeeping, Food and Beverage, Engineering and the Management works hard every day to exceed your expectations. It is our pleasure to have served you to the best of our abilities. We look forward to welcoming you back in the near future! Your friend in Hospitality, Staybridge Suites – Waterloo/St. Jacobs