Note fondée sur 870 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Excellent service. Very clean. However the air conditioning unit is too loud and the pool could use a good back wash. But such a good location and such friendly professional service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Francisca,We enjoyed reading your fantastic review of your recent stay at Coachman Inn! Thank you for sharing your comments about our clean accommodations, friendly service, and ideal location. However, we apologize for the issues with the air conditioning and the pool we are already on it and will make sure to sort these issues out quickly. We are glad this did not overshadow your otherwise pleasant stay at our hotel. We look forward to making your next visit a great one once again.Sincerely,Rakesh Shah,General Manager
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
A bit pricey for what you got
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for being our guest. While we strive to offer the most competitive rates and experience within the area, we are sorry that you were disappointed with your stay. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to host you again in the future.Sincerely,Rakesh Shah,General Manager
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bruno,Thank you for leaving a rating on your recent visit. We are glad you enjoyed your stay overall, although we regret it was not perfect. We hope you will come back for the exceptional experience we strive to provide our guests.Sincerely,Rakesh Shah,General Manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Bien situé mais la chambre n’était pas très propre et ne sentait pas très bonne. La chambre n’était pas comme les photos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, Thank you for taking the time to comment on your stay. We appreciate you bringing to light some of the issues you experienced with your room and apologize for the inconvenience this caused. Please be assured we take all feedback seriously and will address your concerns appropriately. On a positive note, we are pleased our location met your expectations. We thank you for your time and hope you will consider staying with us again for a better experience.Sincerely,Rakesh ShahGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Coachman Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, thanks for staying with us.
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Coachman Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Coachman Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate it.
par un voyageur
Publié le 1 mai 2023 sur Hotels
Séjour très positif et appréciée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Coachman Inn, Gestion de l’hôtel
We are happy you enjoyed your stay with us. see you again.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2022 par Coachman Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Jean Claude. We are so glad you enjoyed your overall stay. We hope to see you again in the future! Thank you for choosing Coachman Inn.
par un voyageur
Publié le 28 août 2022 sur Expedia
Très sale, vieux , odeurs terrible, bruits énorme, très cher pour la qualité, la collation pauvre. Je essayé de trouver les photos qui apparaissent dans le.site.de.le achat pour comparer avec la réalité , mais pas vraiment on était déçu. C'est la fausse publicité sur l' expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2022 par Coachman Inn, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis, Tafaj. Je suis désolé que vous n'ayez pas eu une expérience globale agréable pendant votre séjour. Vos commentaires seront partagés avec les départements appropriés. Merci de rester avec nous.