Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Lima,

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Nice central hotel with decent restaurant. Rooms could do with updating but everything works well.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
The head boards were soiled and dusty. Had to ask the staff to clean the room again, which they but not satisfactorily. The towels are worn out, and so are the bed sheets. Damp smell in the bathrooms. Poor lighting in the room. Dusty windows. Tv that doesnt work etc etc
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks very much for staying with us and for your positive feedback. We look forward to hosting you again soonest.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2023 sur Expedia
It was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Veronica,Thanks for staying with us and for your positive feedback. We look forward to hosting you again.
4 sur 5
par un voyageur de Kitwe

Publié le 8 nov. 2022 sur Expedia
Safe and clean Morning breakfast on time at 6:30am but a bit light
4 sur 5
par un voyageur

Commendation

Publié le 15 sept. 2019 sur Hotels
Very comfortable and friendly. About my 30th stay here. Favourite location when in Kitwe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2019 sur Hotels
The bathroom needs an update. All is broke
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2019 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you so much for staying with us. My sincere apologies for the discomfort experienced in our bathroom. I will ensure that it does not happen again to anyone. Please give us another chance to host you again. Boniface Mukuswani Hotel Manager